Usminka Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Heisann, jente på 26 år ifra Harstad, som har samboer og en sønn på 4 år. Hadde for ca. en uke siden, en MA(va d 10+5 uke på vei) og sliter litt med ettervirkingene av den. Er sikkelig rastløs, har kun lyst å komme igang med prøvingen igjen. Er det andre som har vært i samme situasjon som meg`?
juliogdesember Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 hei. jeg hadde en SA i midten av februar (8 uker). Begynner å komme meg litt nå, men har vært en tøff prosess. Virkelig slitsomt med tanker, følelser og hormoner som bare raste. Selv er jeg 33 og har en sønn på 3,5 år. Vi ble anbefalt å vente en mens før vi prøvde igjen, men kan vel ikke påstå at vi har vært forsiktig...Blir liksom litt merkelig for meg å skal beskytte meg mot en graviditet når vi ønsker barn liksom. Tror uansett ikke man blir gravid jeg før kroppen er klar for det.
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Hei Usminka! Jeg var igjennom en MA 11 feb i år! Jeg var 9+4 altså i min 10 uke. Fosteret hadde nok vært dødt i 4 uker da.Jeg kunne ikke få time til utskrapning fort nok. Følte jeg hadde blitt "lurt" i en mnd. Jeg følte meg veldig tom i begynnelsen. Men vi er med friskt mot nå. Vi hoppet i det etter jeg sluttet å "blø" altså ei uke etter. Du må selv kjenne på kroppen din når du igjen vil begynne å prøve, du vet hva som er best for den. Er veldig vanlig med SA/MA. Som regel opplever de fleste en eller to++ spontanaborter, mens noen kanskje ikke har merket de har hatt en! Jeg vil ønske deg god bedring og lykke til videre!
tingeling87 Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 hei. det var leit å høre at du mistet. håper det går bedre med deg snart. vet det er tungt å gå igjennom noe sånt. jeg var 15 uker på vei da jeg måtte ta en senabort. det er snart fem uker siden nå så jeg er klar for å prøve igjen, så jeg er også ny her. du må ha masse lykke til med prøvingen og håper du ikke kommer til å være her inne så altfor lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå