Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Erfaringer med duckfish og skogstad? Dårlige/gode? Småen skal begynne i barnehage nå og trenger tips.
flypapir Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Har ikke erfaring med dresser i de merkene du nevner, men tulla har et par skogstad jakker vi er veldig fornøyde med. I bhg har hun en reimatec dress som funker kjempebra! Har hatt reflex sin høst/vår dress og den har vi også vært fornøyd med. Skal kjøpe en ny en nå som våren nærmer seg... Jeg tror bare du får kikke litt rundt jeg. Er mange ulike meninger om hva som er bra...
WP-TLogPeanut Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Har dress fra Name It vi , fornøyd med den
2nj♥ Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Troll og Ticket to Heaven. Veldig fornøyd med begge to
Gjest mphs Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Vi bruker også Name it dress. Hadden samme merke sist vinter også og er så fornøyd at vi allerede har kjøt en ny nå på salget til neste vinter.
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 6. mars 2008 #6 Skrevet 6. mars 2008 Lillegutt har reima tec vinter dress, og reima tec vår/høst dress. Er veldig fornøyd med de:)
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 6. mars 2008 #7 Skrevet 6. mars 2008 Veldig fornøyd med name it her også
eagle Skrevet 6. mars 2008 #8 Skrevet 6. mars 2008 Jeg har kjøpt alle dressene til jenta mi på Cubus jeg,er kjempefornøyd! Gummi i baken og foran,innerforet kan taes av og da kan jeg jo bruke den om våren og høsten også. Hun har aldri klaget på at hun er kald eller våt og hun blir heller ikke klam i den. Trenger ikke alltid å kjøpe de dyreste dressene tror nå jeg da;) Er forresten salg på dresser der nå,ihverfall i Trondheim!
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 7. mars 2008 #9 Skrevet 7. mars 2008 Vi har troll 3 i 1 dress og er veldig fornøyd Både vinter og vårdress i en Kjekt!
Tingelingelate med to tomater Skrevet 7. mars 2008 #10 Skrevet 7. mars 2008 Jeg har brukt Troll til mini helt til nå. Igår kjøpte jeg en ny dress og den heter Mikk-line. Men jeg har ikke fått testet den på han enda. Får høre med de i barnehagen over helga hvordan den er=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå