Twintipp og himmelblå Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Bruker dere hele huset?? Vi har bodd i nytt hus en liten stund nå, og det slår meg at vi faktisk nesten aldri sitter nede i stua... Sitter oppe på loftstua vi. Der er det intimt og koselig.. Mannen min sa isted, hva skal vi egentlig med det svære huset??? he he he... Synes det er mye koseligere når det er litt mindre jeg tydeligvis, he he. Men, kjekt å ha til selskapeligheter da...:-p
Reflexia Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 vi bruker hver krik og krok i hele huset,men så er det ikke så veldig stort heller da...
La Perla Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Ja, det gjør vi! Vi har god plass, men bruker egentlig alle rom.
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Vi bruker heile huset. Men er ikkje så stort då....skulle gjerne hatt eit gjesterom.
grå :) Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 ja vi bruker hele huset, men så er det ikke akkurat enormt da. har en boa på 115
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 Vi har hus på 150 kvm. Rommet som blir minst brukt er loftstua. Regner med at det rommet blir mere brukt nå barna blir eldre. Ellers syns vi huset er passe stort, skulle gjerne hatt en stoooor bod.
Twintipp og himmelblå Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. mars 2008 He he, vi er kanskje noen særinger vi da:) Hilsen ho i loftstua:-D
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. mars 2008 #8 Skrevet 5. mars 2008 Tja så lenge minsten fortsatt sover på våres rom og lekerommet til barna ikke er ferdig enda så har vi 2 gjesterom så det ene gjesterommet blir ikke brukt så ofte. Men når vi bare får tid til å gjøre ferdig de to rommene så kommer vi til å bruke hele huset. Jeg kunne godt hatt større hus! Kunne godt hatt en loftstue jeg! =)
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #9 Skrevet 5. mars 2008 Ja, det gjør vi, men det er ikke så veldig stort :-/
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 5. mars 2008 #10 Skrevet 5. mars 2008 første året brukte vi stort sett bare 1.etg Der har vi alt vi trenger. Men etter at gutten vår fikk soverom i 2. etg, og vi byttet soverom slik at vi også ligger i 2.etg, så bruker vi hele huset ja.
nicknavn Skrevet 5. mars 2008 #11 Skrevet 5. mars 2008 Har kjellerstue som ikke brukes til noe annet enn å oppbevare skrot. 2 ekstra soverom, det ene blir brukt til gjester og det andre til kontor, men ofte står det kontoret tomt.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 5. mars 2008 #12 Skrevet 5. mars 2008 Hva har dere andre stua da? Tv`n og sånn er der dere er nå? Her har vi bare en stue, med tv, så den bruker vi såklart:) Men ser for meg at da kjøkkenet med spisestue blir ferdig så kommer vi til å sitte mye der, jeg trives kjempe godt uten tv!
På vei igjen <3 Skrevet 5. mars 2008 #13 Skrevet 5. mars 2008 Njaa.. har hus på rundt 200 kvadrat, men bruker stort sett bare de to øverste. I kjelleren bruker vi kun vaskerommet og kjellerstuen. Kontoret er stappfullt av kartonger som vi ikke har flyttet ut av enda
Tøysetipp Skrevet 5. mars 2008 #14 Skrevet 5. mars 2008 Har dere rotta dere sammen oppi tv-stua? Likte villmarksstua bedre jeg da.. he he Mvh. oss som lever på hver eneste kvadrat..
Sånn kan det gå Skrevet 5. mars 2008 #15 Skrevet 5. mars 2008 Huset er på ca 200 kvm og vi bruker hele huset ja. *ler*
1kar&1møy&meg™ Skrevet 5. mars 2008 #16 Skrevet 5. mars 2008 Vi bruker hele huset ja, men etter at vi lagde tv stue i loftstua så har det blitt til at vi sitter der om kveldene etter leggetid men stua blir brukt hvis vi vil ha voksen samtaletid eller har besøk
Sjefsmegga Skrevet 5. mars 2008 #17 Skrevet 5. mars 2008 Vi har ikke så stort hus så her brukes all plass, skal innrede kjelleren også pluss bygge litt på så vi får bedre inngangsparti og et stort bad...da regner jeg med at det blir perfekt..så blir det garasje med hobbyrom/kontor på loftet der..og en flott hagestue...da skal jeg bli rimelig fornøyd :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå