Gå til innhold

Kjenner dere det strekker seg i livmorbånda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde det var mest i begynnelsen, så derfor jeg lurer på om det er det jeg merker når jeg er ute å går. Da strammer det og gjør vondt i venstre side av mage. Her an dag var det så vondt. Jeg klarte nesten ikke å gå. Det gir seg ikke før jeg setter meg, og kommer når jeg begynner å gå igjen.

Er det livmor bånda eller kan det tyde på noe annet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, noen ganger får jeg "kramper" nederst i magen. kjempe vondt!! spesiellt om jeg reiser meg opp, nyser eller snur meg i sengen for fort.. Veldig ubehagelig, men er vel normalt tror jeg :)

Skrevet

Har hatt en del av de jeg og.. Har blitt litt skremt av de smertene jeg da. Syns det har vært skikkelig vondt og ubehagelig. Men de gir seg jo etterhvert så antar at det bare har vært båndene som strekkes. Er vel også ganske naturlig at de fortsatt strekker seg etterhvert som magene bare blir mer og mer gigantiske :o)

Skrevet

Spurte jordmor om dette.. Dersom smertene bare sitter på ene siden (som oftest - kan få vondt på begge sidene også sikkert men det har jeg ikke opplevd) så er det sannsynligvis livmorbåndene som blir strekt.. Det gjør fryktelig vondt og jeg må gå krokbøyd når det skjer eller helst ikke bevege på meg i det hele tatt.. Men, det går over etter et par minutter vanligvis.. Kynnerne derimot kjenner jeg i HELE magen - de kan også være vonde men går også over etter et par minutter.... Er i uke 27 nå og det har vært myyye strekking i båndene de siste dagene så det er tydelig at det er noe som vokser der inne ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...