Gå til innhold

Dere som har vært på Mallorca,Alcuida..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilket hotell bodde dere på,og var dere fornøyd?

Håper alle som har vært der svarer..;)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ses Fotges. Sånn greit fornøyd, hverken mer eller mindre :) Men stedet Alcudia? Helt toppers!

Skrevet

jeg har vært der... vi bodde på det leilighets komplekset som heter ciudad blanca. Det ligger helt nede ved stranda. når man går ut døra går man maks 30 skritt så er man på stranda.

kjempefine leiligheter med stor veranda. kjempegod service , det blir vasket hver dag. kjempefine basseng inne på hotel område.

og samtidig nære gågata der hvor butikkene og resturangene er.

så vi har vært kjempefornøyde når vi har vært der... vi har vært på samme plass 6 ganger :) hehe..

så jeg anbefaler det ! :)

Skrevet

Bakemester-det høres bra ut:)

Fint å høre andres erfaringer og at dere har vært fornøyd..Men er det star tour,ving el?

Skrevet

andre erfaringer?

Skrevet

Så veldig bra ut det,men de var utsolgt for den perioden vi kan dra..

så da får jeg bare lete videre..;)

Skrevet

oki-da sjekker jeg ut den nå;)

Skrevet

gå på saga solreiser og søk på viva sunrise.. nydelig hotell

Skrevet

vi skal til alcudia nå til høsten... vi skal bo på bahia garden eller noe sånt. har vært på det hotellet før og syns det er kjempe fint der.

det er et stykke utenfor alcudia. men kjempe fint der. helt ved stranden osv...

Skrevet

Tittet litt på det istad,så fint ut det.

Vi er 2 voksne og småen på litt over året da til sommeren,så da er dette å anbefale?!

Skrevet

Vi har bodd på Elisa (Star Tour) kjempe flotte leiligheter, liten lekeplass og veldig god mat på hotellet.

Vi har også reist med Sollia, da bodde vi på Paraisio de Alcudia, fine leiligheter helt nede på stranda, et stort minus ikke klimaanlegg, kun tak vifte over senga.

Hadde fint reist tilbake til begge anleggene:) I mai reiser vi til C'an Picafort ( i ande enden av Alcudiabukten), skal da bo på Vell Mari (Star Tour)

Skrevet

Vi drar nå til våren. Skal bo på Hotetur Bellevue Apartments, et stort leilighetskompleks. Vet ikke hvordan det er der, men vi fikk veldig billig tur. Ca. 5500,- for to voksne og to barn i 9 dager - da er både fly og hotell inkludert. Bestilte på www.alpharooms.com og flybillett gjennom SAS. Trodde det ikke var mulig å få til en tur så billig, så jeg er spent på hvordan det blir.

Skrevet

Blue star Viva Blue!!!!!! Aldeles nydelig!!! Helt supert for både store og små! Anbefales!

Skrevet

Har bodd på viva sunrise 5 ganger :) kjempe fint hotell synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...