Sentralstøvsugeren Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Har deres barn fått noe mageknip av den?
Mamma til verdens beste barn Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Vår har fått det i to uker nå ca, virker ikke som han har fått noe vondt i magen egentlig. Vært litt løs de siste dagene, men tror det er noe annet for hele familien har hatt det samme... Han får 1 tyggis hver kveld.
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Dattera mi brukte det før, var effektivet mot hosten hennes. Hadde ikke noe mageknip.
Sentralstøvsugeren Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2008 Mellomsten her har brukt den siden januar uten at jeg har merket noe til magevondt, men i helgen hadde han mageknip og øs mage tre dager på rad. Han hadde ikke feber og var ikke kvalm. Så jeg skjekket pakningsvedlegget og der stod det at man kunne få det av Singularen. Sluttet da, og siden har han ikke hatt vondt......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå