marsbarn06 Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Får ikke til å sjonglere to puter mellom beina, og er på leting etter ei lang pute, på meteren eller så i alle fall. Noen andre som har som vet hvor man får tak i det rimelig? Lidl skulle hatt nå, men de kom visst aldri.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 ellos eller sparkjøp da kan du hive inn bestilling på litt småting til baby med det samme..
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Jeg har en lang rund pute fra Ikea som er kjekk å bruke. Ellers har jeg også lest at flere har brukt ammeputer, de skal visst ha en kjekk størrelse og være passe faste;)
nygift med spire i magen nr2 Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Lidl har de på tilbud om dagen til under 100 lappen, jeg er veldig fornøyd med min Godt for bekkenet. Løp og kjøp !!!
Mayla;) Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Jeg fikk tak i gjennom fysio, kostet et par hundrelappet. Har også en som kommer fra hjelpemiddelsentralen, men den fikk jeg først etter at jeg hadde født sist. Kan bruke den denne gangen da=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå