Bring_it_on!!:)) Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Det kommer og går.. Men sånn at jeg plutselig blir kvalm.. ikke såmm helt spy kvalm.., men ikke orke noe mat kvalm.. Dritt lei av og være kvalm.. *snufs*.. Er nok ikke omgangssyken heller... Ikke noe vondt i magen.. Håpe det går over snart... Trøtt og sliten og kjenner at jeg angrer på at jeg skal jobbe i morgen ja..
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Huffda=( God bedring til deg!!!!
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Gravid??? ;-) Nei, bare tuller. Her har jeg og minstemann hatt omgangssyke. Faren og storesøster har "bare" vært kvalm, hul, føler seg sulten, men orker ikke spise. Mye romling i magen. Hos faren har det pågått siden fredag. Noe sånt du har?
Bring_it_on!!:)) Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2008 Nei kjennes virkelig ikke ut som omgangssyken.. Bare sliten og kvalm.. Hatt omgangssyken 2 ganger siden Januar.., og kjennes ikke sånn ut nei... Hadde oss hyppig rundt eggløsning.., men mensen kom som ventet dagen før den pleide den.. =(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå