Newton & Prinsessen på erten Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Stemmer det ikke at man helst ikke skal fylle maskinen helt stappa full når det er ullvask? Mente jeg hadde lest det.
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 det er vel en grei regel uavhengig av hva du vasker egentlig..så stemmer nok det! :0)
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Det er vel sånn at ullplaggene vil tove seg "mot hverandre" i maskina, så faren for at de krymper er nok større ja. Tror jeg....
du og jeg og vi to Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 I min vaskemaskin kan jeg bare vaske 1 kg ullklær av gangen (på ullprogram), mens det på andre program kan puttes inn mange kilo klær. Vet ikke hvorfor det er slik...
up&go* Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 men hvordan få ullbodyer helt rene? alle mine har gule flekker etter uhell med avføring...
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. mars 2008 Ha.. var det jeg prøvde å si til mannen, men det trodde han ingenting på.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. mars 2008 Prøvd sånn "gallesåpe"? Får på helsekosten. Eller så så jeg at det var kommet flytende biotex for ull nå.
meg & to små vampyrer Skrevet 5. mars 2008 #8 Skrevet 5. mars 2008 Den grønne domestos fresh tar flekkene. Har god erfaring med det.
up&go* Skrevet 5. mars 2008 #9 Skrevet 5. mars 2008 Takk for tips :-) Legger du i bløt m domestos, eller spruter direkte på flekkene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå