Gå til innhold

140 slag i minuttet...Gutt eller jente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker ikke hvordan dette var, men babyen min hadde 140 slag i minuttet i dag. Gutt eller jente tror du?

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jente!

(lavest er jente og høyest er gutt, over 160 ellerno er vel gutt "liksom")

Jentene mine ligger riktignok med gutteslag begge to, og det er således veldig lite veiledende det der...

Skrevet

Mange som tror at hjerteslag fra 140 og oppover er jente, og under er gutt. Gutten min hadde 150 - 160 slag i minuttet hele veien, stemte altså ikke her;-)

Skrevet

Jenta mi lå rundt 140 slag da jeg gikk med henne. Så jeg tenkte umiddelbart jente selv..

Skrevet

jeg tenkte gutt.....under 150 - gutt, over- jente

Skrevet

Gutten min lå for det meste rundt det.

Skrevet

Har hørt at over er jente og under er gutt.

Her var det slik, gutten min låg aldri over 145 og jenta mi låg aldri under 150...........

Skrevet

Jeg fikk høre at OVER 150 var jente og under var gutt.....men på meg så stemte det ikke...gutten min låg på 158 og jenta låg på 140.

Så utfra min erfaring så må jeg tippe jente...

Skrevet

Det er bare fjas! Hjerteslagene er jo ulike alt etter hvor aktiv babyen er..... En overjordmor av alle ting var veldig bestemt på at hjerteslagene mine var 100% sikkert en jente - da hadde jeg allerede sett på UL tre ganger at det var en gutt!:)

Skrevet

vi fikk vite at gutt var sakte, jente rask, men hos oss var gutten til tider opp mot 170 og var jamt høyt og jenta lå jamt på 140.

Tror ikke man skal henge seg sånn opp i det.

Skrevet

har gutt i magen nå, han hadde 140 v siste kontroll, og 144 på de før der. Sjefen på 2.5, også gutt, hadde alltid 144 i minuttet.

Skrevet

Gutt eller jente?

Ja ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...