Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann får ikke lov til å ha noe med det å gjøre. Ikke kan han å sortere, ikke henger han opp riktig og legge sammen? Glem det. Den siste mnd har han sneket seg til å vaske en maskin. Da ble hvitvasken noe grålig kan man si. Han snek seg også til aa legge sammen klær på mandag og min turkise genser er borte vekk. Hvordan er det mulig?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min umiddelbare tanke når jeg leste overskriften var "virker ikke" og det var jaggu meg helt rett:p

Skrevet

Menn har ikke hjernekapasitet til å putte ting inn og tenke på hva som skal skilles samtidig..................*nytterikke*

Skrevet

jeg ser tedenser til det der hos småen allerde. han mener helt tydelig at en maskin burde inneholde ett plagg av vær farge... hehe..

der jeg kommer fra vasker alle sine egene klær. og flytter en mann inn hit så får han vaske sine. om han ikke klarer og sortere blir det dyrt for han.

Skrevet

Min mann er en kløpper på klesvask. Er flink og ryddig av seg og ser til og med at klesvask trengs. Ofte jeg står opp til ferdig maskin satt på da han gikk på jobben. Tror aldr han har ødelagt noen ting.

Skrevet

Pappaen min er også flink med klesvask, prekæs! Er det så få av den sorten at vi bør se to ganger på hverandre nå, eller...?

Skrevet

Mannfolket i dette huset, vasker og bretter i sirlige bunker som en ansatt i en designerbutikk. Jeg derimot, er uansett den raskeste dama i gata på det området. *fnis* Så snart får ikke jeg ha noe med det å gjøre. Bortsett fra ullen min. Der kjører jeg safe.

Skrevet

Exen min nektet meg å vaske klærne hans...herregud tenkte jeg,men respekterte det.Så en dag manglet jeg litt for å få en full maskin med hvitt,så bort på kurven hans og der var det jo litt hvitt...Pytt pytt tenkte jeg og tok tak i tøyet hans....æsj så klissete!!!!Da fant jeg ut hvorfor han ikke ville at jeg skulle vaske tøyet hans....han sitter på do og runker og tømmer seg i klærne sine!!!????Hva er galt med papir a???

Skrevet

Takk for at du delte denne historien med oss.

Vi fant genseren til slutt. Samboer helt overrasket over at den bare lå på gjesterommet.

Skrevet

Overskriften er menn og klesvask,syns den passet perfekt!!!

Skrevet

Süsse, Angelica og ett par andre antimannevaskemaskinfitter... Mannfolk kan faktisk vaske klær osv.... så dette antimannekampanjen dere bedriver med her inne oppleves som reneste hetsen for min del:-)

Skrevet

Jepp......saksøk meg..............=) Hetsing på det groveste her nå=)

Skrevet

Min mann kan ikke, men som du ser er det noen som kan.

Og ikke sett meg og det stygge ordet i samme setning. Det har vi snakket om før.

Skrevet

haaaaaaaaaa... ikke lite frekk heller nei!!!!!!!!!!! skal personlig ro over til det falleferdige fjøset ditt og filleriste alle de møkkete klærne dine surpæta:-)

Angelica..... deg skal jeg pokker meg ta for meg litt:-)

Skrevet

Ikke det nei!!!!!! HÆÆÆÆÆÆÆÆ..... FREKK SOM VANLIG JA:-) MSN?

Skrevet

Skal aldri snakke til deg mer.

Skrevet

hehe.... regnet med det ja:-) Ikke min skyld at du er slik vaskemaskinfreak og pedant på sammenbretting av klær!!! synes synd på den stakkars underkua mannen din som skal leve med det tyraniet du utsetter han for:-)

Skrevet

tror ikke sambo vet hvordan man setter den på engang:P hahaha

men det skal sies at siden jeg tar klesvask tar han oppvask og søppel;) og jeg syntes den fordelingen er vedig grei:)

Skrevet

Jepp, søppel er en mannejobb.

Skrevet

deg skal jeg ha en prat med!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...