Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 why? Er det ulovlig å myse på youtube også nå da? Ingen so tvang deg til å se.. Så du er vel like bedriten selv..
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Det der var skikkelig bedritent ja. Vet du ikke at det barnet har en utrolig smertefull sykdom? Huden sprekker ved berøring osv? Kanskje sjekke opp hva du slenger ut FØR du slenger det ut? Normalt dør slike barn i et smertehelvete før de er 4 år:(
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 Orker ikke se, men det overrasker ikke at anonym dytter på med slike ting, send det til moderator!!=(
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 Stakkars lille menneske. Hvilke syke utysker legger ut noe sånnt på utube som om det lille barnet er en sirkusattraksjon!
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #7 Skrevet 5. mars 2008 Helt for jævlig:-( Stakkars. Du burde skamme deg hi. Det er ikke en skummel baby. Det er en baby det er forferdelig synd på.
Cat.68 Skrevet 5. mars 2008 #8 Skrevet 5. mars 2008 Dette ønsker jeg ikke å se engang, skjønner hva det dreier seg om. De anonyme fornekter seg ikke. Når man trur det har nådd lavmål finner dem nye ting å meske sitt syke sinn i. "Sukk"
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #9 Skrevet 5. mars 2008 Her anonym; harlequin ichthyosis Google litt på det du.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #10 Skrevet 5. mars 2008 Det er en harlekin- baby. Harlekin-sykdommen gjør at huden vokser 10-20 ganger så fort som på vanlige mennesker. Det er ikke noe annet galt med dem. Huden som vokser så fort gjør at huden fort blir veldig stram, og fingertupper, fingre, tær osv. kan fort komme i klem og må da amputeres. Videre vil huden bli skjellete og krakelere om man ikke skrubber den bort, og da er det lett å dø av dehydrering. Det er vanlig at spedbarn dør fort på den måten. Enda videre kan det oppstå problemer med synet fordi huden som krakelerer på innsiden av øyenlokkene vil skrape borti hornhinnene og skade øynene. Babyen på videoen har veldig hovne, røde øyenlokk, stakkars. De som har overlevd sykdommen til de blir voksne har hatt svært oppegående foreldre som har brukt opp mange timer daglig hver eneste dag på å skrubbe dem og fjerne hud. Det gjør vondt, men hvem er dere til å si at det er bedre å være død enn å leve på den måten? Det er som sagt bare huden det er noe galt med. Se bilde av en 18 år gammel jente med sykdommen nederst: http://www.mymultiplesclerosis.co.uk/misc/harlequin.html
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 5. mars 2008 #11 Skrevet 5. mars 2008 Fy faen! Tror du denne stakkars babyen har det godt!? Du burde skamme deg du som legger ut sånne linker og i tillegg kaller denne babyen for skummel! Tenk om dette hadde vert ditt barn:,-( Hvor bedriten går det ann å bli?
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 5. mars 2008 #12 Skrevet 5. mars 2008 Skulle ikke tro at mødre som faktisk har et "mammahjerte" driver på slikt som du.
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #13 Skrevet 5. mars 2008 Leste noen av komentarene på Youtube. Fy faen! "*screams*AH!KILL IT!KILL IT! ".... jeg sier ikke mer jeg.
Syrin84 Skrevet 5. mars 2008 #16 Skrevet 5. mars 2008 steik så jævlige noen folk er. jeg var ikke inne på tanken "skummel" en gang.. satt masse folk rundt og glana.. nei off.. stakkars, tenk så vondt h*n har:((
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #17 Skrevet 6. mars 2008 fy faen , stakkar liten, griner nå........ og så stygg du er.....
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #18 Skrevet 6. mars 2008 Babyen KAN få et liv, og KAN overleve ganske lenge, om han bare får rett behandling. Det ser ut som om babyen er skrubbet godt allerede, så det er mulig han FÅR god behandling. Øynene vil bli bedre, og det er ikke sikkert synet er skadet. Han ser sånn ut pga. oppholdet i magen som var uten behandling og pga fødselen. Hvis han får god behandling vil han nok forsette å ha et stort handikap, men han kan leve et bra liv. Det eneste han feiler er en hudsykdom.
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 6. mars 2008 #19 Skrevet 6. mars 2008 Stakkars liten... Er det noe i veien med deg HI?? Denne babyen er syk, at du kan kalle den skumle er bare helt sykt.
Candy girrrl Skrevet 6. mars 2008 #20 Skrevet 6. mars 2008 Stakkars liten.. Får vondt langt inn i hjerterota. Og fordi det finst så mange slemme mennesker
Vannmann35 Skrevet 6. mars 2008 #21 Skrevet 6. mars 2008 Stakkars lille baby! Begynte å gråte når jeg så dette jeg :-( Tenk at noen kan være så onde at de legger ut en så uskyldig liten skapning til spot og spe på You Tube... Burde vært fengselsstraff for slikt!
Ådæven Skrevet 6. mars 2008 #22 Skrevet 6. mars 2008 Blir kvalm av deg HI. Tenk om dette var ditt barn?, den har en SYKDOM ditt dumme naut! Mennesker som deg gjør denne verden vond!
Kjukka Skrevet 6. mars 2008 #23 Skrevet 6. mars 2008 Fy faen... de som har lagt ut det der på youtube og HI må mangle noe helt vestentlig... noe som heter omtanke og empati. Frøbrød begge to rett og slett.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #24 Skrevet 6. mars 2008 Herregud, nå må dere gi dere. Jeg la ikke ut dette for å være SLEM! Jeg syns babyen var skummel, betyr da fanden ikke at jeg ikke syns det er grusomt synd i den. Vedder ræva på om jeg hadde hatt "stakkars baby" som overskrift hadde dette vært heeelt greit. I allefall om jeg hadde vært northernlights og lagt det ut på skravle, ingen lynsjing da... Stakkars babt, vi er heldige som har friske barn.. HI
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #25 Skrevet 6. mars 2008 Ja, det hadde faktisk vært noe annet om du hadde skrevet stakkar baby.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå