Gå til innhold

Når skal bekkenløsninga gi seg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Orker snart ikke mer:(

Sleit veldig med bekkenløsning i svangerskapet, klarte nesten ikke gå på slutten, er snart 8 mnd siden fødsel og sliter ennå... Går til fysio, det hjalp en stund men nå er det like jævlig igjen.. Går jeg en tur eller gjør husarbeid har jeg vondt resten av dagen, og noen dager etter...

Eneste jeg kan gjøre uten å få dritt vondt etterpå er å ri. Rir en hest en dag i uka, har satt bort min egen for mulig salg. Tenker på å ta han tilbake...

Orker ikke ha mere vondt jeg nå:(

Syns litt synd på meg selv nå ja... hehe:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke mye trøst, men vil bare si at du ikke er alene. Jeg sliter enda med bekkenet 3 år etter fødselen og vil nok slite resten av livet. Det er veldig dumt å bli så hemmet i hverdagen bare pga et svangerskap.

Skrevet

Har du hørt om Britt Stuge?

Jeg sliter veldig med bekkenet enda, 1 år etter fødsel. Gått til manuell terapeut i 9 mnd, helt uten bedring. Surt!

Men nå har jeg vært til utredning for kronisk bekkenleddsyndrom og går og venter på prioritert bhgplass, sånn at jeg kan begynne med RIKTIG behandling og trening.

Britt Stuge har forsket og jobbet med bekkenløsning i mange år og hennes behandlingsopplegg har gitt veldig gode resultater.

Skrevet

Jeg fikk skikkelig ille bekkenløsning med nr 1 for 12 år siden. Kunne ikke gå på slutten, og måtte ha hjelp til å snu meg i senga om natta.

Hadde ikke bekkenløsning med de to andre, men jeg kjenner faktisk ennå litt i bekkenet, spesielt hvis jeg går på glatt føre. Så jeg kjenner ennå noe, etter 12 år.

Skrevet

Huff ja, det er ikke noe spesielt godt nei:(

Er så lei av å ha vondt... Men har du like vondt hele tida, eller blir det bedre med tida?? Skjønner egentlig ikke vitsen med fysio når det hjelper for en liten periode bare...

Skrevet

Nei har ikke hørt om henne... Hvor holder hun til?? hvordan har du fått diagnosen??

Skrevet

Jeg har fått kostatert krodnisk bekkenleddsyndrom 1 år etter fødsel. Altså bekkenløsning som ikke slipper taket. Går til behandling som samsvarer med Britt Stuges. Har gjort dette siden september, og er blitt mye bedre. Men ikke bra..... Det er svært viktig å gå i riktig behandling.

Skrevet

Jeg ble henvist til ortopedisk poliklinikk av legen. Er med i et prosjekt (gjennom jobben) som heter "raskere tilbake- redusert sykefravær i Oslo kommune, så dermed gikk saksgangen fortere enn den ville gått ellers.

Litt køsniking:)

Foreslår at du googler Britt Stuge!

Vet at det er mange fysoterapeuter som jobber etter hennes modell.

Forferdelig at man skal gå og ha så vondt så lenge, bli langtidssykemeldt og ikke fungere:(

Skrevet

Takk for svar:)

Heldig du da, som får kjappere behandling igjennom jobben:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...