Gå til innhold

Dritgrei - hvorfor klager du sånn på været?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det jo strålende vær så langt øyet kan se...Regntøy har vi ikke brukt på årevis.

Solkrem og bikini ligger klart hver helg, brunfargen kommer som en drøm. Håret ligger pent som det skal og høyhelte støvletter er det perfekte skotøy.

Snart begynner Saga Solreiser med solferie til Stavanger, bare vent! Vi satser på å leie ut leiligheten som timeshare. Det blir en slæger...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stråååååålende vær her og... Kanskje du burde flytte til Ræææge, har hørt at solen alltid skinner der...

Jeg har forresten anlagt en lett afrofrisyre for tiden. Ikke på grunn av fuktigheten i lufta altså... haha

Skrevet

ha ha ha ha ha ha ha

klager???? jeg??????????? neppe.... jeg har jo akkurat solgt huset mitt til milliarder av kroner på bakgrunn av kort vei til nydelige strender og flotte grøntarealer hahahahahaha sol er jo bare et litt sjeldent biprodukt :-)

Skrevet

ha ha ha ha ha ha ha

klager???? jeg??????????? neppe.... jeg har jo akkurat solgt huset mitt til milliarder av kroner på bakgrunn av kort vei til nydelige strender og flotte grøntarealer hahahahahaha sol er jo bare et litt sjeldent biprodukt :-)

Skrevet

sol er oppskrytt, har jeg hørt. Fører med seg gusjne ting som hudkreft o.l

Skrevet

stilig at det kom sånn to ganger etter hverandre... det må være en særs begavet måte å understreke noe på :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...