Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Har vert med lillegutt på ett kjøpesenter i ettermiddag, han var stofornøyd, hadde på seg de nye skonene siden og øvet litt på å gå inni senteret siden det regnet ute. Han smilte til alle og var så stolt! Vi satte oss i bilen hjem Og hele veien "sang" han av sin fulle hals ca 15 minutters tur:-) Så kom vi hjem og jeg satte han ved bordet, han spiste masse mat og to plommer. Hele tiden satt han og latet som han snakket i tlf og tullet og lo... Satte han i badekaret etter kveldsmaten og vasket han godt på hele kroppen. Han satt lenge i vannet, helt til han strakte seg etter meg og vill opp selv. Tok på han rene klær og la meg i sengen og ammet han litt. Etter dette pusset han tennene og var bare ett stort smil hele gutten. Nå ligger han i sengen sin og synger "mamma, mamma , mamma":-) Disse små gledene gjør livet virkelig verdt å leve. Kjenner jeg blir helt varm i hele hjertet mitt! Har nesten lyst å bare inn å ta han opp og legge meg sammen med han... Lille gullet mitt<3
petite fleur Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Høres ut som dere har hatt en koselig dag ;-)
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Det er sånt som gjer dei vanskelige dagane verdt det ;-) Deilig! Det varmer virkelig eit mammahjerte. Sitter berre her og smiler på dine vegne no eg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå