Gå til innhold

Hm. Kinkig situasjon - hva hadde dere gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og yngstemann på 3 1/2 skal egentlig reise med fly i helgen. Vi skal besøke noen venninner som bor i en annen ny og som har barn på aldre med min gutt. Hun vi skal bo hos har også et barn på under to, og hun er høygravid.

Mine to eldste, to jenter på 10 og 14 skulle egentlig bli her med en voksen som skulle se etter dem. Men nå har vi funnet ut at de også skal få bli med, så jeg skulle egentlig prøve å få flybilletter til dem også nå.

Men så har minstemann selvfølgelig fått diaré nå i kveld. Han har ikke feber, men hvis det ikke går over kan vi jo rett og slett ikke dra. Og da er det jo veldig dumt å betale i dyre dommer for to flybilletter til - det er jo ille nok å ïkke kunne bruke de to vi allerede har...

Men hvis jeg IKKE bestiller nå, og gutten blir raskt bra igjen, kan jeg risikere å stå der uTEN billetter til jentene fordi vi ikke får plass på flyet når jeg bestiller så sent.

..Hmm...

Jeg tenker jeg venter til i morgen med å bestille de to ekstra billettene, selv om det er en sjanse å ta...

..Hva hadde dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...og hun som egentlig skulle se etter de to eldste har jo nå belaget seg på å ikke passe dem likevel...

Skrevet

Vær nøye med håndhygienen i heimen, og plei sjuklingen godt, så er han frisk og rask før helgen!

Bestill billetter! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...