Gå til innhold

Fått så tørr hud..... Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

merker det spesielt i ansikt og på hender, men også hele kroppen hvis jeg ikke har smurt meg godt..... var ikke slik før....normalt når man er gravid kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått veldig tørr hud i panna etter jeg ble gravid. Nesten så jeg flasser litt innimellom. Må smøre meg godt.

Skrevet

Jeg har ikke så tørr hud, men jeg er full av kviser!!! Har aldri vært veldig plaget med det, men bå ser jeg ikke ut. Ryggen, skuldrene og ansiktet er forferdelig... ikke noe morsomt.

I mitt forrige svangerskap husker jeg forresten at jeg var veldig tørr og irritert i hodebunnen. Fikk noe som liknet på utslett som klødde veldig. Men jeg fikk noe av frisøren som jeg skulle smøre på som hjalp bra.

Ja de hormonene..... Jeg har gått og mast om å få de, men klager allikevel:) hehe

Skrevet

Heisan!

tar du omega 3? Jeg har vært superflink å spise vitaminer og omega 3 noen måneder nå - og huden min er mindre tørr enn den pleier å være! tror det er bra med slik smøring som kommer innenfra :-)

Skrevet

Samme her! Klør over hele kroppen hvis jeg ikke smør meg, og ansiktet har blitt veldig tørt.. Jeg som normalt har fet hud i ansiktet!

Skrevet

Kjempetørr jeg også, spesielt på hendene. Sprekker jo helt opp oppå jo... Også er jeg så tørst!! Kan fint drikke en liter mer enn vanlig i løpet av dagen... Har vel en sammenheng...

Skrevet

Jeg har fått kjempetørr hus i ansiktet, og spesielt rundt nesevingene. Er rødmusset i kinnene og det ser ikke særlig fresht ut... Greit å vite at det ikke er bare meg da.

Skrevet

Har tatt omega 3 i flere år og ikke vært så tørr som nå, burde jo vært litt flinkere til å spise fet fisk og få i meg planteoljer, men akkurat nå blir det bare mat som frster som går ned;)

Kvalme og makrell går ikke sammen;) hehe...

Det er tydligvis vanlig å bli litt tørr da ser det ut som, godt å vite:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...