Gå til innhold

Hvor ofte bader dere barna? Og hvor gamle er de?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bader lillegutt annen hver dag. Noen ganger oftere hvis han har svettet mye i dressen eller sølt mye ,ed mat osv..

Bader han bare i olje så vasker jeg håret med shampo på slutten. Sjelden jeg bruker såpe i vannet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

han er 11 mnd ,bader vel 2-3 hverdag,vask etter behov..=)

Skrevet

Eldste på 4 år dusjer ca. annenhver dag, ettersom han er i bhg. Men, minste på 15 mnd bader hver 3-4 dag. Begge to er tørre i huden, så liker egentlig ikke å bade/dusje de for ofte.

Skrevet

Jeg har ei jente på snart 3 år som dusjer annen hver dag. Noen ganger hver dag viss hun har lyst. Bruker vanlig barnesåpe på kroppen og shampo i håret.

Så har jeg en gutt på 7 mnd med atopisk eksem som ikke skal dusje/bade oftere enn 2 ganger i uka. Så han dusjer ca 2 ganger i uka. Bruker bare olje på ham.

Skrevet

De dusjer med faren annenhver kveld. Veldig stor stas ;-)

Gutter på 1 år og 3 år.

Skrevet

Forløpig 1 gang for veka. Er snart 2 år. Blir vel litt meir jo eldre ho blir, blir vel meir leik, og meir skitten. :)

Skrevet

Han er 2 år, og bader annehver dag..

Skrevet

Gutten på 2,5 år bader hver kveld. Bar eav og til vi dropper det hvis han er veldig sliten og ikke orker/vil.. Tulla på 2 mnd bader foreløpig et par ganger i uka, eller ved behov hvis hun gulper mye..

Skrevet

Gutten min er 11 mnd og bader hver tredje kveld.

Skrevet

Når eldste var baby begynte vi så optimistisk med bad hver kveld. endte med hudtrøbbel..

Nå dusjer de ca tre ggr i uka.

Skrevet

Han er straks 11 mnd og bader hver 3 dag ca;)

Skrevet

Til jul- om det er nødvendig eller ikke =)

... eller etter behov.

Skrevet

En til to ganger i uka, og ved behov om behovet dukker opp. Gjort det siden han var født for snart 6 år siden.

Skrevet

Snuppa på drøye 3,5 år bader en til to ganger i uka. Ved behov bader hun oftere. Smører henne alltid med jordnøttolje etter hun har badet. Suuuper myk og deilig hud:))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...