Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Mannen fikk bonus i dag:-D Nå blir det laaaang og feeet sommerferie:-)
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Plass i kofferten til en blindpassasjer? Krever ikke mye, bare transport og drinker. Er villig til å hekle Barbie-tøy for å betale for meg.
prekæs Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Min fikk også bonus i dag. sug lut: Du kan bli med meg hvis st tropez frister. Johnny Depp bor i nabolaget, visstnok. Du kan slippe unna med oppvasken.
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Haaay Prækes!! St.Tropez har jeg et hus vi kan bo i. Hva med en tur med deg, Suggie og meg? Tenker meg det hadde vært en sinnsykt god match!
prekæs Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 Har du det eller? Da kunne jeg jo leid av deg. Bestilte bolig i går:) Kanskje jeg ser deg?
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 I bunn og grunn - nei, men faren min har hus... Så det går vel i arv en vakker dag! Spørs litt når du skal ned? :-P Men jeg er definitivt i Frankrike hver eneste sommer - og mer til - eeeeelsker ST =D!
prekæs Skrevet 5. mars 2008 #7 Skrevet 5. mars 2008 Vi drar til st hans på tre ukers tur. Vi er også i Frankrike hver sommer og har vært nesten overalt.
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #9 Skrevet 5. mars 2008 Jeg har familie over nesten hele Frankrike. I sommer skal jeg i hvert fall garantert til St.Tropez og Paris. Ikke bestemt tid ennå, men garanterer at jeg skal se etter en uforståelig særping eller hva dere der nede er. Dere er uansett alle særpinger for meg - om dere så ikke er fra sarpsborg - men heller askim/fredrikstad osv... Like uforståelig (men forhåpentligvis ikke like harry som de på charterfeber) :-P
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #11 Skrevet 5. mars 2008 Prekæs, regn med meg. Kan også hekle gardingreier, om Barbie er litt passé.
prekæs Skrevet 5. mars 2008 #13 Skrevet 5. mars 2008 Kan ikke du også bli med da? Koselig det. Som guide:)
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #17 Skrevet 5. mars 2008 Nei, for jeg driter i Fredrikstad! Men ikke i deg da, Prækkiiiz
prekæs Skrevet 5. mars 2008 #18 Skrevet 5. mars 2008 Du er med som vinkjenner. Mye artigere. Heklet husutstyr har jeg nok av fra tiden som ung 19 årig gravid og ønske om å skape et hjem med til og med heklede sidegardiner, selskapsduker og sengetepper. Ikke si det til noen men var vel også inne på stivede kurver og svaneduker:S
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #19 Skrevet 5. mars 2008 Altså, jeg elsker vin jeg òg da, selv om jeg kanskje ikke er en like dreven vinkjenner. Sitter tilbake med en følelse på at jeg ikke er velkommen med på ferie bare fordi jeg er liten. Takk.
prekæs Skrevet 5. mars 2008 #20 Skrevet 5. mars 2008 Du skal invitere oss på besøk i huset ditt. Vi tar med vin ...og Johnny Depp:)
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #21 Skrevet 5. mars 2008 Greit, greit, greit!! Så får dere komme på besøk da... Johnny Depp? Nei, men jeg kan sikkert be pappa komme - han er nok noe for deg, Prækes!
prekæs Skrevet 5. mars 2008 #25 Skrevet 5. mars 2008 Det blir deilig med ferie. Og det er ikke lenger enn 3 mnd til. Men gruer for å kjøre ned selv om vi tar båten til Kiel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå