Sommerfulgen Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Er 12 uker i morgen, og ser at jeg egentlig ikke hører hjemme her før på fredag, da er jeg 12+1, men en dag til eller fra går vel greit )
sekstisjuer Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Det går helt sikkert greit ja. Velkommen til denne siden.
piamamma Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Nå kommer jeg inn her også Endelig ferdig med de tre første mnd og kvalmen og alt har gitt seg :D *puster lettet ut etter mye bekymringer om sa*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå