Piamin Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Fikk så fine tilbakemeldinger på BeSafe Gravid at jeg tenkte jeg kunne høre om Tummy Tub også! Har dere som har barn fra før noen erfaringer med denne? Jeg er førstegangs og lurer veldig på om vi skal kjøpe en sånn.. Flere førstegangs som er inne på tanken?? Takk igjen
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Vi kjøpte en til lillemor skulle komme. Og den ble prøvd men hun hatet å være oppi der. Så den ble satt bort etter veldig kort tid. Vi hadde veldig trua på den altså men selv om hun hadde kolikk så var den ikke tingen for vår lille frue. Så vi kjøpte ei stor balje og med masse vann, så ble badinga koselig. Men den står i boden så den skal prøves nå når nestemann kommer!
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Vi har veldig positiv erfaring med den. Lillebror her koste seg veldig oppi der. Da han var bitte liten så holdt jeg han, og kom fint til rundt og fikk vasket overalt. Da han ble større elsket han å sitte oppi selv og plaske. Ble brukt veldig mye her, og skal også brukes til bittelillebror når han kommer. Og bekkenet mitt var veldig glad i den. Til storebror hadde vi vanlig vaskebalje, og der fikk jeg liksom ikke stått og holdt på en måte som ikke belastet bekkenet, så jeg klarte ikke å bade gutten lenge om gangen, og var helt ødelagt etter hver gang. Men med tummy tub'en så kunne jeg sitte godt på gulvet med tub'en mellom beina og holde barnet stødig uten å belaste kroppen min.
moden mamma Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Støtter deg - i alle positive erfaringer! Vi har et stort badekar, så fordelen med at man i Tommy Tub trenger så lite vann gjør at vårt lille gull på 2 år og 2 mnd (!) får bade mye oftere. Vi bruker faktisk baljen enda til han, han elsker å bade i den. Vurderer faktisk kjøpe en til når tvillingene kommer i mai/juni. Anbefales på det varmeste!
leilu Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 Har bare positive erfaringer med den. Fikk den i barselgave av en venninne, og brukte den helt til vesla ikke nøyde seg med å sitte lenger (hun begynte å reise seg opp, med andre ord). Flott investering! Kjempefin å ta med seg på hytteturer også, for eksempel - tar jo ikke akkurat så mye plass.
sekstisjuer Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 Vi kjøpte en da lillefrøkna var to-tre mnd. Hun likte seg ikke noe særlig de første gangene, men ble fort vant til den. Nå elsker hun å bade i den. Får henne nesten ikke opp igjen. Anbefales.
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 6. mars 2008 #7 Skrevet 6. mars 2008 Jeg har veldig god erfaring med denne og har kjøpt inn til vår lille som kommer i mai:) Den er liten og fylles kjapt med vann, barnet sitter godt og trygt og da jeg brukte den var det til tvillinger så plutselig kunne man sikkert bade begge på en gang og ha full kontroll. Tror barn enten elsker eller hater denne. Noen savner den lille plassen i magen til mor og da vil den virke betryggende. andre finner seg ikke i å bli frarøvet den store fantastiske plassen ute i verden og må over i større badedingser. Men å bare kunne sitte på gulvet, ha en arm ledig og spare masse masse tid på å helle i vann er jo alletiders og verdt et forsøk spør du meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå