Gå til innhold

Seriøst jenter, HVA SKJER ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter er nå 1,5 år, litt over, og jeg sluttet å pumpe meg da hun var ca 6 mnd. (ammet ikke da hun ikke ville ta brystet), iallefall...

 

....jeg har MELK ENDA ? Er det normalt ????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ok bra, for jeg kan sprute melk liksom, oppdaget det igår !!

Skrevet

hehe... jeg fikk mitt første barn for 7 år siden,

og jeg har hatt ever since. ;-) Jeg føler meg ikke unormal, så da satser jeg på at det er vanlig.

Skrevet

Noen er så heldige.

 

Om du er frisk og sunn kan du pumpe deg og selge til sykehuset.

Det er godt betalt ;-)

Skrevet

Hehe dritgrei, det er jo fordi du bare fortsetter og fortsetter å få barn!!!!!

 

Mensamedlem eller???

 

Fniiiiis;-D

 

 

 

Fra spøk til alvor. Ja det er helt normalt å ha melk leeeeenge etterpå:-)

Skrevet

Heilt normalt. Hadde melk heilt til eg vart gravid igjen eg..då forsvant den ei lita stund..også kom den igjen.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...