EnJente_m_EnJente Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Min datter er nå 1,5 år, litt over, og jeg sluttet å pumpe meg da hun var ca 6 mnd. (ammet ikke da hun ikke ville ta brystet), iallefall... ....jeg har MELK ENDA ? Er det normalt ????
EnJente_m_EnJente Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2008 ok bra, for jeg kan sprute melk liksom, oppdaget det igår !!
dritgrei hei hei! Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 hehe... jeg fikk mitt første barn for 7 år siden, og jeg har hatt ever since. ;-) Jeg føler meg ikke unormal, så da satser jeg på at det er vanlig.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 Noen er så heldige. Om du er frisk og sunn kan du pumpe deg og selge til sykehuset. Det er godt betalt ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 Hehe dritgrei, det er jo fordi du bare fortsetter og fortsetter å få barn!!!!! Mensamedlem eller??? Fniiiiis;-D Fra spøk til alvor. Ja det er helt normalt å ha melk leeeeenge etterpå:-)
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #7 Skrevet 5. mars 2008 Heilt normalt. Hadde melk heilt til eg vart gravid igjen eg..då forsvant den ei lita stund..også kom den igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå