NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Er 3. gangs så kjenner en kynner for å si det sånn. Er ikke helt sikker på hvor langt jeg er på vei men hvertfall 7-8 uker minimum. På mandag fikk jeg så kraftige kynnere at jeg holdt på å kjøre av veien og tårene spratt, kjente magen spente seg. Kom å gikk a ca 1minutt 4-5 ganger så slapp det igjen. Samme hendte igår kveld når jeg lå på sofaen, klarte nesten ikke å gå. Mener å ha lest her inne at vonde kynnere kan være farilig, burde jeg kontakte jordmor? Har ingen blødninger e.l. men litt bekymret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå