Gå til innhold

Syns dere jeg er uansvarlig om jeg.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

går i vaskekjelleren etter ungene har lagt seg??

Bor i 5 etg i blokk og vaskekjelleren er (naturlig nok) i kjelleren. Tar mellom 5-10 min og gå ned, sette på en vask og gå opp igjen. Ungene blir da liggende alene. Eldste er 2 1/2 år og kan stå opp hvis hun våkner. Minsten er bare 8 mnd. Er vanskelig å få det til på dagen når jeg må ta med ungene. Får ikke med vogna til minsten inn i vaskeriet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du en babysitter?

Kanskje det blir tryggere om du tar med deg den?

Skrevet

Synes ikke du er uansvarlig!!! Men sikkert bedre for din egen del om du har babysitter ja... Så slipper du å hele tiden lure på om de er våkne :-)

Vask klær m god samvittighet!!

Skrevet

Hmm ja babysitter ver en god ide. Men tror ikke vår har så lang rekkevidde. :-(

Foreløpig er begge ungene så urolige at jeg tar nok ikke sjansen. Vesla blir nok redd hvis hun står opp og jeg ikke er her. Får spare vasken til en annen dag. Er ingen krise. :-)

Skrevet

Nei det syns jeg ikke. Men er enig med de andre her om at du sikkert føler deg bedre selv om du har en babysitter så du kan høre dem.

Skrevet

Synest ikkje du er uansvarlig nei. Hender eg må ut å måke for tida, etter at tulla har sovnet, og tek gjerne 10-15 min. Føler det kun er da eg har tid til å gjere det. Men som andre nemner er jo ein babysitter ein god ide, om det får deg til å føle deg tryggere. :)

Skrevet

Er du alene med barna?

Jeg ville ikke gått ned uten en babycall som jeg har testet at funker.

Helst en sånn med kamera.

Jeg ville for øvrig ikke gjort det selv uansett.

Har sett hvor fort det kan begynne å brenne og har derfor litt "sperrer" for å gå fra barna da jeg opplevde det selv som barn (å sitte i et brennende rom mens moren min var i en annen etasje, tok ikke mange sekundene før flammene dekket hele veggen).

Du har ikke en nabo som kan se etter de 5 minutter da?

Evt. moen som kan se til de en gang i mellom når du vasker klær og gjør annet husarbeid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...