Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Den store dagen nærmer seg med stormskritt, nå er det snart bare 1 mnd igjen! =) Har egentlig alt under kontroll... men er allikevel så redd for å glemme noe........... Dette går ut over nattesøvnen min.. Har lister og alt.. krysser av etter hvert.. men allikevel engstelig.. Vet ikke hva jeg skal gjøre.. er så nervøs... ( Vil legge til at jeg ikke er nervøs i det hele tatt for å gå opp til alteret og si ja til min kjære Men vil at alle omstendighetene rundt skal være perfekt.. =) )
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Bare sørg for at du overlater kontrollen til noen andre ca 3-4 dager før bryllupet, er viktig at du slapper av da og har alt i boks til den tid. Det er forlovernes jobb herfra, du skal bare kose deg, du;) Slapp av så skal du se at det går så fint så (enkelt for meg å si som enda har noen måneder igjen) Ro deg ned med at du krysser av etterhvert som ting blir gjort, mer enn det kan du ikke gjøre. Ta deg råd til massasje og total avslapning, kanskje? Lykke til;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå