Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Noen flere her som har små barn, å venter ett nytt?? Har selv en gutt på 7mnd, og venter ett nytt barn i oktober..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

jeg har en jente som ver 7 mnd den 10 denne mnd og har mens termin 2 nov

Skrevet

jeg har ei på 15 mnd å venter en i slutten på okober

Skrevet

heisann! Jeg har en kar som blir 10 maaneder strax og i oktober blir han storebror! :) blir spennende dette. rart at han skal bli stor saa fort.

Skrevet

Jeg har to gutter. En på 11 år, så det er lenge siden. Og en på 14 mnd og venter en liten til 1 oktober.

Skrevet

Har en på 7 mnd, og venter en til i midten av august =)

Skrevet

har en gutt på11månder (1år 16mars) og venter en liten ny baby i okt.

Skrevet

Har en gutt på 6mnd, har termin i september. og han fyller ett år i august:) også har jeg en jente på snart 4 år

Skrevet

Min yngste er nå10mnd idag :o) og der ser ut som at hun blir storesøster i oktober.

Skrevet

Har en sønn på 1 år og 4 mnd, og får en til i begynnelsen av november =)

Skrevet

har ei jente på snart ti mnd og venter neste i beg. av november om alt går bra:)

Skrevet

Har en gutt som er 18mnd idag.. Har termin 25 okt da er d 2år mellom de da...

Skrevet

har ei som blir 1år i begynnelsen av april og har termin i begynnelsen av oktober. jeg vil ha de litt tett :) 1,5år blir det da mellom de :)

Skrevet

Får tre relativt tette barn, har storebror på 3 (ble det i desember) lillesøster på 1,5 og venter nr 3 i september. Blir altså 3 barn på under 4 år.... jaja.... hektisk, men mye glede av hverandre!!!!

Skrevet

Jeg har en gutt som nå er 14 mnd. Tror jeg har termin i oktober. Har jo alt utstyr klart da, til neste mann kommer. Praktisk.

Skrevet

Jeg har en liten gutt som blir 1 år i slutten av mars. Også er foreløpig termin 1 nov.

Skrevet

Har en gutt som er snart 8 mnd. Har termin i september, så da vil lillemann være 14 mnd når neste blir født!!

:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...