babysjuk82 Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Da va eg kommet hjem.d positive: fant ikke noe galt.så babyen,og bare en.jippi.var 10uker i dag. Negative: ble litt skuffa,fikk se den kun knappe 2min,og ingen bilde. Sjønt ik ka han sa,men d va noe med,ang de smertan gjor de lite når en var gravid.sa d på dn måtn på at d va nå galt.men han sa eg trengt ik bekrymre meg sa han. Nu har eg akutte magesmerta,og blør litt.håpe d e pga gyn. Men får vel ik magesmerta av gyn. Ul? Og i tilegg,akutt tajnpin.e d muli?? Men men. Mamma og karn hennes fikk vite i dag at eg var gravid i dag. Og de ble IKKE glade.mang komentara,og trua med at eg blir tatt fra ungan pga eg får 4 alene. Ka e d for en støtte da?? Nå trøster eg meg m at alt var bra på ul i dag.og spiren va større enn hva jeg trudde. Kunne ik dy meg idag,lenge siden eg har vert på h&m.fant en fin sparkedrakt.
nina celine Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Du får glede deg over at det ser bra ut med babyen din.Mora di vil sikkert tre støttende til etterhvert, kanskje hun bare må ha litt tid til å venne seg til den nye situasjonen, kanskje hu er redd det skal bli mye på deg siden du er alene.? Det blir sikkert tøft og travelt, så håper hun trer støttende til etterhvert. Håper også at du blir kvitt både magesmerter og tannverk. Ikke kjekt å plages med det. Lykke til.
babysjuk82 Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2008 Mamma e nok bekrymra ja,forståeli.men dn reaksjon t begge 2.hufamei. Gleda meg over babyen ja:-D bare eg itj ha tatt live av dn nu m tabletan. Dn tannpina her e verre enn fødsel! Men har sjukt tajnlegeskrækk!
nina celine Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Du får komme deg til tannlegen. Si at du er gravid, så finner de vel en behandling som ikke skader barnet. Det er ikke noe godt å ha tannverk, og nå er det jo mye annet å tenke på. Lykke til
babysjuk82 Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. mars 2008 Får man bedøvels da? Får ikke komme in akutt her eg bor.må vent fler daga.har bare en tannlege og han tar ik akutt.syns d e dåli eg.vil ha tim idag,og trekk dn jævla tanna.da e d galt as.
nina celine Skrevet 6. mars 2008 #7 Skrevet 6. mars 2008 ja du får bedøvelse, men vet ikke helt åssen dette er når du er gravid.Kan du ikke snakke med dem og fortelle at du ikke holder det ut......så må de kunne gi deg en time. Du kan jo ikke gå sånn i mange dager.
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #8 Skrevet 6. mars 2008 heia:-) så flotte nyheter:-) kjempe bra:-) gleder meg, da kan vi følges videre , snart inn i 2 trim:-) jippi.
babysjuk82 Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 7. mars 2008 Ja håpe d.litt redd eg ha tatt for my smertestilende.skal heldivis t t.legen idag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå