Gå til innhold

Gave til far ved fødsel...:)


Maddemor6

Anbefalte innlegg

Hei! Noen som har noen forslag til hva jeg kan kjøpe til min kjære ved fødselen?? Han har jo holdt ut med meg, i mine opp og nedturer den siste tiden:) Syntes han fortjener en flott ting...men, hva skal jeg kjøpe????

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer ann på hvor mye penger du skal bruke..

Jeg kjøpte en t-skjorte med teksten "Verdens beste pappa" og et videokamera. Vi hadde ikke videokamera og jeg ønsker å filme oppveksten til prinsessen ;o) så den gaven var jo litt egoistisk også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svaret...., jeg får nesten komme meg i butikken snart,,,har jo termin om 6 dager:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaven vi får her i huset er verdens vakreste barn nr. 3, og det blir det "eneste" han får. Kjøper heller en liten ting til storsøster og storebror vi....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

næi,er det noen her i huset som virkelig fortjener gave så er det meg!!!

ikke bare har jeg gått 7,5mnd gravid nå (term 22.april),men jeg har prøvd så godt jeg kan å holde styr på husholdningen her,noe som ikke er lett oppå toppen av alle plagene jeg har hatt...

eneste sambo har gjort er å vase rundt i sin egen verden,heller lite engasjert i hva som foregår inni magen min...så det "eneste" han får er en (forhåpentligvis) velskapt sønn!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe....kunne ikke vært mer enig enn med Anonym 22.42 :o)

 

Er det noen som fortjener noe...ja,da er det sannelig oss mammaer :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen min fikk pappagaven litt på forhånd han... Kjøpte et nytt digitalkamera til han for noen dager siden, for det vi har er så gammelt. Så kan han kose seg med å ta masse bilder av poden framover :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg boka Heia Mamma som Anne Lindmo fra Store Studio har skrevet sammen med ei anna. Pappa kunne jo fått tilsvarende: Far på Ferde av Klaus Sonstad (Are og Odin/Kos&Kaos)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det ikke nok gave å bli pappa!!!! her blir det ingenting. vi kjøpte oss videokamera forgje uke og det får duge for oss begge. jeg vil gjerne ha en klem når alt er overstått:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...