Gå til innhold

Dere som har Mas Babywatcher..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner dere hjertelyden med en gang eller må dere lete litt først?? Men jeg får ikke frem sånne stjerner rundt hjerte når jeg hører....kanskje det kommer senere. Er bare 15+4!

 

Babyen ligger ganske langt ned i magen fortsatt...trudde den hadde kommet seg opp nå jeg, men der tok jeg feil eller? Vanlig??

 

Uansett..moro å høre hjertelyd for første gang!!!:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 16+2 og finner hjertelyden ganske langt nede på magen jeg og...Har brukt den siden jeg var 12+2 så er ganske dreven i å finne lyden raskt nå, finner hjerte rundt samme sted hver gang. Får ikke frem de stjernene jeg heller, men hører hjerte klart og tydelig likevel:-)

 

Hjertelyden til babyen er den mest fantastiske lyden en kan høre som gravid :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...