Gullklumpen! Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Finner dere hjertelyden med en gang eller må dere lete litt først?? Men jeg får ikke frem sånne stjerner rundt hjerte når jeg hører....kanskje det kommer senere. Er bare 15+4! Babyen ligger ganske langt ned i magen fortsatt...trudde den hadde kommet seg opp nå jeg, men der tok jeg feil eller? Vanlig?? Uansett..moro å høre hjertelyd for første gang!!!
Kjærlighet <3 Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Jeg er 16+2 og finner hjertelyden ganske langt nede på magen jeg og...Har brukt den siden jeg var 12+2 så er ganske dreven i å finne lyden raskt nå, finner hjerte rundt samme sted hver gang. Får ikke frem de stjernene jeg heller, men hører hjerte klart og tydelig likevel:-) Hjertelyden til babyen er den mest fantastiske lyden en kan høre som gravid :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå