Gå til innhold

Innskriving på sus.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja i morra ska jeg på innskriving på fødeavdelingen.Er det andre som har vært med på dette på sus før,hva skjer da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ka e den der innskrivings greia? Fødte får snart 5,5 år sia å da va d ikke noe sånn.. Må man bestille time sjøl eller?

Skrevet

Fødte for første gang for 4 år siden,var ikke med på det jeg heller.Det var jordmora mi som ringte sus og ordna time for meg.Er 35/36 uker på vei.

Skrevet

Hm har termin dagen etter dæ æ da. Men verken legen eller jordmora mi har snakka noe om innskrivning t mæ..

Skrevet

Hør med jordmora di,eller så ville eg snakka med sus.Gikk til privat ul,kansje det har någe med saken å gjør?Stili at d har termin dagen etter meg,kansje vi treffes?Skal trolig på hotellet.

Skrevet

Har ikke bestemt mæ helt får kor æ vil. Lå på 7h sist men d e vel d som e fødelofte nu.. Men d friste jo me barselhotellet..Ja hadde jo vært kjekt å møttes der inne, E sikkert ikke så mange finnmarkinga som e der inne rundt den tida vil æ tør å påstå..

Skrevet

Jeg fødte der for litt over 1,5 år siden, hadde ikke noen innskriving da.

Skrevet

Hehe,er det bare jeg som er spesiell?

Skrevet

Jeg fikk time til innskriving da jeg var på UL på SUS.

Skrevet

godt å høre at det ikke bare er meg.Føles litt tryggt synes jeg,skal spørre om omvisning på hotellet og.

Skrevet

Må nok spørre legen i mårra om d her..

Skrevet

Innskriving på SUS blir du automatisk innkalt til hvis du har tatt den ordinære ul der,hvis ikke må du ringe dem selv å avtale time med dem en fire uker før termin.

Du trenger ikke å skrives inn,om du ikke ønsker det,men det er en fordel,slik at du slipper å svare på masse spørsmål når du kommer inn med rier.

Vil du føde på fødelofte,er du nødt for å være innskrevet.

Skrevet

Har vært på både ordinøre ul og 10 andre ul pga komplikasjona. Å dem har vel tatt kopi av helsekorte mitt mener æ sist æ va inne. Men der e ingen som har nevnt d me innskriving før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...