Bolla med lille nurket. Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Ja i morra ska jeg på innskriving på fødeavdelingen.Er det andre som har vært med på dette på sus før,hva skjer da?
Camz82 Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Ka e den der innskrivings greia? Fødte får snart 5,5 år sia å da va d ikke noe sånn.. Må man bestille time sjøl eller?
Bolla med lille nurket. Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2008 Fødte for første gang for 4 år siden,var ikke med på det jeg heller.Det var jordmora mi som ringte sus og ordna time for meg.Er 35/36 uker på vei.
Camz82 Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Hm har termin dagen etter dæ æ da. Men verken legen eller jordmora mi har snakka noe om innskrivning t mæ..
Bolla med lille nurket. Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2008 Hør med jordmora di,eller så ville eg snakka med sus.Gikk til privat ul,kansje det har någe med saken å gjør?Stili at d har termin dagen etter meg,kansje vi treffes?Skal trolig på hotellet.
Camz82 Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 Har ikke bestemt mæ helt får kor æ vil. Lå på 7h sist men d e vel d som e fødelofte nu.. Men d friste jo me barselhotellet..Ja hadde jo vært kjekt å møttes der inne, E sikkert ikke så mange finnmarkinga som e der inne rundt den tida vil æ tør å påstå..
Januarbaby2014 Skrevet 5. mars 2008 #7 Skrevet 5. mars 2008 Jeg fødte der for litt over 1,5 år siden, hadde ikke noen innskriving da.
Bolla med lille nurket. Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. mars 2008 Hehe,er det bare jeg som er spesiell?
Idun<3tosmå<3 Skrevet 5. mars 2008 #9 Skrevet 5. mars 2008 Jeg fikk time til innskriving da jeg var på UL på SUS.
Bolla med lille nurket. Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 5. mars 2008 godt å høre at det ikke bare er meg.Føles litt tryggt synes jeg,skal spørre om omvisning på hotellet og.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 5. mars 2008 #12 Skrevet 5. mars 2008 Innskriving på SUS blir du automatisk innkalt til hvis du har tatt den ordinære ul der,hvis ikke må du ringe dem selv å avtale time med dem en fire uker før termin. Du trenger ikke å skrives inn,om du ikke ønsker det,men det er en fordel,slik at du slipper å svare på masse spørsmål når du kommer inn med rier. Vil du føde på fødelofte,er du nødt for å være innskrevet.
Camz82 Skrevet 5. mars 2008 #13 Skrevet 5. mars 2008 Har vært på både ordinøre ul og 10 andre ul pga komplikasjona. Å dem har vel tatt kopi av helsekorte mitt mener æ sist æ va inne. Men der e ingen som har nevnt d me innskriving før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå