Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Hei. Jeg har IKM ca. 15 mars. Er ikke helt sikker da jeg hadde en MA 24 jan. og bare har hatt en mens siden. Håper det er noen fler der ute, og at vi kanskje kan slå følge på vei til Gravid i moden alder eller 1. trimester.
*MinniMus* Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Hei Jeg har IKM ca 13. mars.. Har en del symptomer, så er spent på om det er noe der :-D
Dotten Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Hei! Har ikm den 15. mars jeg også. Egentlig ingen symptomer. Tror ikke at jeg er gravid heller. Er i min 20. pp, så så veldig store forhåpninger har jeg ikke! Men, forrige gang jeg var gravid, hadde jeg heller ingen symptomer, så det i seg selv er kanskje et symptom?? He, he. Eneste var at tanta ikke kom, så vi får håpe hun holder seg unna nå også! Lykke til!
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2008 Hei igjen. Blir snart sprø av ventinga og symptomjakta. Klarte ikke å vente med første testen. Testa i dag tidlig, negativ selvfølgelig. At det går ann å bli så dum. Trodde jeg var ferdig med dette her jeg. Ga opp å bli gravid for flere år siden med min xmann, og har egentlig ikke tenkt noe over det med min nye sambo. Bodd sammen litt over 1 år. Ble gravid i nov, men det endte i MA i jan. Så nå er det bare å begynne på nytt med temping, ELtester og alt det der...Men, men det er jo håp. Har mange rare symptomer denne mnd, men det er vel kanskje pga MAen? Håper de neste dagene går fort, og at tanta ikke kommer til noern av oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå