Gå til innhold

Andre med termin 7.april?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er formen? jobber dere fortsatt osv..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde opprinnelig det, men ble forskjøvet til 9. Ingen krise, heldigvis, ;-). Skal gå ut i perm før påske og er i jobb, dog redusert til 75% pga bekken-problematikk. Er kokk og jobben har jo bare gåing/ståing på hardt flisegulv, bæring/bøying osv, så jeg er ganske stolt av meg selv som har klart meg fin-fint helt til slutt (bank i bordet for det, har jo ennå 14 dager igjen...). Ellers er formen topp, etter forholdene. Er jo litt trøtt, med en aktiv gutt på snart fire, oppussing av huset og jobb.

Fikk vite i går at bebis er festa, utrolig nok, så tidlig, tidlig for å være 2. gangs.

Skrevet

HAr og termin 9. :)

Eg er i ganske så fin form. Jobber 100% og vel så det, men så har eg ein fysisk lett jobb og då, og har vore flink til å førebygge. Men det skal bli godt å kunne roe ned tempoet litt om to små veker.

Skrevet

Termin 5 april,100 sm,har en tung jobb i hjemmesykepleien.

Skrevet

er også sjukmeldt 100%, jobber i hjemmetjenesten!

Har Gullene deres snutt seg da?

Skrevet

UL termin min er 5 April...

Men mens termin er 29 Mars (tror mer på den i og med mamma alltid har føda på mens termin og ikke UL)

Masse plager her, men jeg jobber enda! ;) Er selvstendig næringsdrivende..

Skrevet

Hadde 7. men ble forskjøvet til 8 april.

er trøtt, sliten og litt lei og gleder meg til perm som er mandag 17 mars.

Er sm 40%.

Skrevet

Hvor skal dere føde foresten?:) skal selv føde i ålesund (åse) :)

Skrevet

Jeg har termin 6. april (menstermin 5.april) og formen er ganske bra. Jeg har lavt stoffskifte og har slitt med det hele svangerskapet, pluss at jeg var ekstremt kvalm den første halvdelen. Så fra uke 10 til 18 var jeg fullt sykemeldt, og etter det har jeg jobbet 50%. Synes det går veldig fint nå (så lenge jeg jobber 50%), føler meg ikke diger akkurat, men magen er ganske i veien når jeg skal knyte skolissene... hehe. Babyen har ligget med hodet ned siden uke 28, og jeg håper hun fortsetter med det. Skal føde på St. Olavs i Trondheim.

Skrevet

Siden vi alle har termin rundt samme tid, hvor mye har dere lakt på dere??

Skrevet

Off, har lagt på meg 19kg jeg.. meen men.. dere andre da?

Skrevet

CA.10 kg her,uke 36.

Skrevet

jeg har lagt på meg 9 kg nå tirsdag som var., men det kommer vel enda noen fler? Det var altså termin 9. april.

Skrevet

Har termin 5 april, går ut i perm neste uke... jobber kun 50% i hjemmesykepleien..

Formen er bra, men natten er uutholdelig. Sover dårlig og tungt å snu seg.

Har lagt på meg 15 kg..

Skrevet

Termin 10. april, jobber 100% og gleder meg til permisjonen starter 21. mars :) Lagt på meg ca 8kg, men hadde en del å gå på fra før...

Skrevet

har lakt på meg 23 kilo jeg!!!

Fra 51-74

Skrevet

termin 8 april, ser at jeg har skrevet feil p å søknaden til nav.. har skrevet at jeg skal ha termin fra 24 mars men skal jo egentlig gå ut i perm 16... hmm.. jaja håper det ordner seg:) har vært 100% siden 6 desember pga sterke smerter i ryggen og bekken samt at det var vanskelig å tilrettelegge på jobben( jobber på småbarnsavdeling, bruker ca 45 min i bil så det var ikke aktuelt å jobbe noe mer)

skal føde på kongsvinger. har lagt på meg myyye .. fra 52-74,5.. første min:) veit ikke kjønnet så jeg begynner å bli utålmodig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...