Gå til innhold

Termin 6.november


kest

Anbefalte innlegg

Andre med termin denne datoen? Er seks år siden sist jeg var gravid og da fantes det ikke terminklubber så vidt jeg vet. Koselig å lese om andre i "samme båt". Gratulerer til alle som har testet postivt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

jeg har også termin 6 november, og det er 7 år siden jeg var gravid med datteren min, så da er vi nesten i samme båt:)Synes nesten det er som å være gravid for første gang, føles så lenge siden sist, og det er så mye nytt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 5 eller 6 :) spørs om jeg følger bim eller babyverden.

Tuppa vår er født i 06.

Hvor skal dere føde da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal føde på sykehuset i Fredrikstad. Du da? Jeg gikk inn på ett eler annet nettsted hvor det lå en terminkalkulator. Jeg la inn lengden på syklusen min og endte opp med 6. november som termindato. Får man forskjellige datoer etter hvilken kalkulator man bruker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal føde på ahus :)

Varierer med en dag fra her og på babyverden, her får jeg 6, på babyverden får jeg 5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er mye man glemmer, men enkelte ting ved svangerskapet er det kanskje like greit man glemmer. Jeg gleder meg uansett masse til å få baby igjen. De to første gangene var jeg så ung.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6.november her og. Og er og 35 år. Så dattera mi på 4,5 år hadde rett. Ho sa ho kom til å bli storesøster når ho vart 5 år. Jo, det stemmer det... Berre 5 mnd etterpå.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6. november blir trolig min termin også. Jeg er også født i 73 og har en gutt på 3 fra før, så vi har mye til felles :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro at vi er mange med denne terminen :) Ser at jeg er litt yngre (21) men pytt sann..

Har ei på 2 år fra før :)

Ingen som skal føde på Ahus da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg også har termin 6.november. Håper alt går bra bare, litt for tidlig til at jeg tør å tro det enda... Fint at vi kan følge hverandre, er ei spennende tid dette! Jeg er 25år, og fra Tromsø. Har en liten englegutt fra før. Han var født i august 2007, og fikk bare tre uker hos oss her. Sorgen, savnet og redslen er derfor kraftig tilstede sammen med gleden og spenningen i dette svangerskapet.

 

Lykke til alle sammen!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja håper virkelig det går bra denne gangen.

sist slapp jeg kvalme osv men nå spyr jeg heletiden usjh:/

men er ytrolig glad jeg har en liten en i magen igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin den 6.nov :) Dette er mitt første barn. Hadde exu for ca 1/2 år siden så krysser fingrene for at det går bra denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal og føde på fredrikstad. Har termin ca 9. november. Men var 8 dager over ul termin sist så man vet jo aldri. Har en gutt på 18 mnd fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tre barn på 10, 8 og 4 og har nå termin 6.11.08. Har aldri vært inne på lignende forum, det er jo veldig koselig å kunne veksle erfaringer med andre! Er det noen fra Bergens-området her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...