Gjest Rebel m/jente Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Hun er såååå teit altså. Tror hun er dødskul og sååå voksen, men egentlig er hun bare patetisk og mislykka. Sånn, var det kjekt?
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Send en PM da... Du som er så opptatt av at alle skal være snille ;-)
Gjest Rebel m/jente Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Jeg bare prøver å bevise et poeng jeg. har ingenting imot Mamman til Mathea, bare prøvde å vise henne at det kanskje ikke er så gøy (eller voksent?) å bli skrevet sånt om. Skal man være med på leken får man virkelig smake steken =)
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Syns vel heller du fremstår rimelig barnslig... Får ta med en link til det aktuelle innlegget da - sånn at folk vet hva du snakker om. Eller sende en Pm...
☆Anonymia☆ Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 oi,nhva skjer her da ? enig med spetakkel,link til innlegg ?=O
*Molly mus* Skrevet 5. mars 2008 #7 Skrevet 5. mars 2008 Enig med HI, ble faktisk for dum det innlegget hun mamman til Mathea la inn tidligere her i dag. Så nå fikk hun kjenne hvordan det er når noen lager et sånt innlegg om henne..
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #10 Skrevet 5. mars 2008 Hehe, standard kommentar, Kine? Du er nå søt, da... Rebel lagde et helt likt innlegg som Mammaen til Mathea gjorde om en av figurene i Unge mødre (har ikke sett selv, så jeg vet ikke mye om det....) Var vel bare for å understreke idiotien i innlegget til Mammaen til Mathea - tror ikke det var noe mer enn det?
☆Anonymia☆ Skrevet 5. mars 2008 #11 Skrevet 5. mars 2008 haha ja men det er jo fordi jeg aldri får med meg noe sånt..hehehe =) ååja...leita bakover men fant ikke noe innlegg fra henne..
☆Anonymia☆ Skrevet 5. mars 2008 #12 Skrevet 5. mars 2008 leste det nå...ufattelig dumt sagt mamman til mathea...
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #14 Skrevet 5. mars 2008 Tildels enig, selv om jeg ser hensikten hennes...
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #15 Skrevet 5. mars 2008 Vel, skal vi nå gå i gang med å lage sånne varianter av alle innlegg vi misliker her inne? Blir ganske mye, meningsløs jobb. Noen anser tydeligvis seg selv som et slags lite moral-politi her inne, og skal kjefte på alle de "slemme". Litt slitsomt,og rimelig naivt.
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #16 Skrevet 5. mars 2008 Klart det ikke går, og som sagt - jeg synes det blir litt dobbeltmoral. Slitsomt? Nja, ikke akkurat - blir generelt svært lite sliten av folk som ikke er en del av livet mitt i virkeligheten. Men om jeg ser selve hensikten er en annen sak. Det ser uansett sikkert HI, så gidder ikke bry meg nevneverdig om det, heller.
mam <3 Skrevet 5. mars 2008 #17 Skrevet 5. mars 2008 Jeg har friskt i minne at du, spetakkel, gjorde akkurat det samme for et par uker siden. Har du glemt det? Det var nesten verre, men man lærer vel så lenge man lever.?
Gjest Rebel m/jente Skrevet 5. mars 2008 #18 Skrevet 5. mars 2008 Ja, poenget var å vise henne hvor dumt det egentlig ser ut, og skal man forstå det må man vel se det med sitt eget nick over. Som sagt er det bare et eksempel på idiotien, og ikke noe jeg mener. Og tror ikke du skal snakke så høyt om politiet selv, Spetakkel, med de kommentarene du slenger rundt deg. er da vel like teit av deg det, som det er teit av meg å vise Mamman til mathea et eksempel på hvor dumt det ser ut på trykk...
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #19 Skrevet 5. mars 2008 Slapp nå bare av - du kan ikke passe på alt og alle her inne..
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #20 Skrevet 5. mars 2008 Laget jeg et eget innlegg om at du syns mannen din var feit og ekkel? Tror ikke det...
mam <3 Skrevet 5. mars 2008 #21 Skrevet 5. mars 2008 Du har visst hengt deg opp i det der.. Tenkte nå mer på det inlegget du parerte med når mamma25 skrev at hun ønsket å gå ned noen kg.. Glemt det?
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #22 Skrevet 5. mars 2008 I alle dager! Dette kan man vel holde seg for god for vel?
Gjest Rebel m/jente Skrevet 5. mars 2008 #23 Skrevet 5. mars 2008 det er jo akkurat det som er poenget, at dette skal være like teit, barnslig og tåpelig. Så ser man kanskje poenget.
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #24 Skrevet 5. mars 2008 Jeg har ikke lest det andre innlegget, dette blir likevel for dumt. Jeg kjenner dama personlig i tillegg og synes kanskje derfor det er ekstra idiot... Hva er overskriften i "probleminnlegget"? (send det gjerne på PM fremfor å legge det ut på nytt, dersom det er dyttet vekk)
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #25 Skrevet 5. mars 2008 Something like, herregud hun der i unge mødre eller noe... Ligger ikke så veldig langt nede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå