Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

for ørtende gangen så er mannen enda ikke klart å pelle seg hjem. har spurt ham flere ganger i løpet av dagen på kopeten om han jobber normalt i dag( dvs er hjemme sånn ca 1630) eller om han jobber lenger. ikke svart på det i hele tatt, bare pjattaom alt mulig anna.

hvor vanskelig skal det være da? er jo bare å svare elelr ringe og si i fra, men NEIDA. vi bare uteblir. MYYYYE enklere*grrrrr*

ååå jeg blir grinete av det her. hjelper jo ikke prate med ham eller skjelle ham ut heller. han forbedrer seg like lite uansett.

arrrrgh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt det ikke bare er jeg som er suuur idag...

Skjønner godt du blir sur når du ikke vet når han kommer, kan da ikke være vanskelig å vite sånn ca.

Jeg er møkkasur på dette været, skikkelig snøkaos. Brukte en time på å komme meg hjem på en strekning som vanligvis tar 10 min... Folk stod på kryss og tvers og trailere rundt omkring, politidirigering og hele pakka. Styr uten like! Vi skulle egentlig til mamma og pappa å spise pizza i dag, men all snøen på taket på bilen raste ned i vindusviskerne slik at de knakk, så jeg tørte ikke kjøre når de ikke virka. Så når vi endelig nesten var hjemme så kom jeg meg søren meg ikke opp bakken til huset. Rygga ned og prøvde maaange ganger, til slutt kom det nå en nabo å hjalp til da...

Men åååååh for en drittdag. Og vi som hadde gleda oss til pizza hos mamma i dag, istede ble det skive til middag. Juhuu...

I kveld skal jeg jammen meg lage popcorn til Farmen, bare for å trøste meg selv...

God bedring til deg også... :)

Skrevet

Uf ja arg asså mannen min skullevært hjemme for to timer siden forsinka pga snøen ogjeg skulle vært på jobb for enhalvtime siden:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...