Gå til innhold

Dere som syns det er så viktig med utdannelse...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags utdannelse har foreldrene deres? Er dette holdninger dere får hjemmefra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke som arv, men som miljø - men det er ingen før meg som har høyere utdanning.

Skrevet

Mine foreldre har kun 7 årig folkeskole, men jeg synes likevel utdannelse er veldig viktig.

Skrevet

Ja, jeg kjenner det akademiske presset blåse meg nesten over ende. Helst skal man ha en cand.X-grad innen 25 år.

Leger er noe drit...(Stakkars Ypperts sønner...trøsteklem.)

Skrevet

Mine drittunger skal ALDRI få komme inn i den akademiske verden!! Gørr kjedelige folk fra A til Å!! De skal få bestemme alt selv:-)

Skrevet

Ikke høyere utdannelse hos mine foreldre. Derfor syns de det var viktig at jeg fikk meg en:o) og mine søsken selvfølgelig!

Skrevet

Begge mine foreldre er høyt utdannet, og ja, har fått med meg holdningen hjemmefra om at utdannelse er svært viktig.

Skrevet

Ingen av mine er høyt utdanna, men de er kunnskapsrike, leselystne og nysgjerrige mennesker.

Skrevet

Mine foreldre har kunn ungdomsskolen, men jeg snekrer på masteren.

Skrevet

Far er professor og mor er cand. philol. Selv er jeg doktor.

Skrevet

Begge mine har doktorgrad, og jeg har alltid hørt hjemme hvor viktig utdannelse er. Kanskje derfor jeg hadde en lengre opprørsperiode mot akademiet?

Skrevet

Ingen av mine, bare hardt arbeidende,

Skrevet

Syns utdannelse er kjempeviktig, jeg!! Men det betyr ikke at den skal være høyest mulig, det viktigste er at man utdanner seg til noe man trives å jobbe med. Min mor har høyere utdannelse, min far har ikke. Men min far har likevel en høyere stilling enn min mor.

Skrevet

Pappa har ingen utdannelse, mamma er hjelpepleier..

men de har vært opptatt av at jeg må få meg en utdannelse.. samme hva jeg velger å gjøre.. men så lenge jeg har noe jeg trives med!

Utdannelse er viktig for meg. Er viktig å ha noe å falle tilbake på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...