ellemmelle og bitteliten Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Først var jeg overbevist om at jeg var ufruktbar, ville slite med å bli gravid, at sambo hadde dårlig svømmere osv osv. Så ble jeg gravid litt uten at det var helt etter planen og nå som jeg er gravid bekymrer jeg meg for å miste lille spiren min.. og hvis jeg skulle miste er jeg redd for at sambo ikke vil prøve på nytt på en stund siden han vel ikke er helt ekstatisk over dette riktig ennå ;-) Må legge til at jeg alltid har vært sånn da, både i skole og jobbsammenheng og det har alltid gått bedre enn fryktet.. ;-) Når kan jeg begynne å føle meg litt tryggere på dette her? er i min 6.uke ( 5+3) ....
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Hehe, skjønner hva du mener.. Tenkte litt sånn i begynnelsen jeg også, at jeg sikkert aldri ville klare å bli gravid osv osv.. Men så klaffa det på første forsøk gitt, og her er jeg altså nå i min 7.uke (6+4). Jeg ser fram til 8. uka, for har hørt at etter uke 8 er det svært få som mister (2% el no tror jeg det var=)!
Arbeidsjernet og lille fjompen Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Jeg har det akkurat på samme måten. Er egentlig ikke så veldig hysterisk til vanlig (ift. jobb etc.), bortsett fra akkurat når det gjelder dette. Der har jeg det helt likt som deg. Er hele tiden livredd for at jeg skal ha/har hatt en ma eller lign. Er i uke 10+0, men fremdeles super-stressa. Har bestilt en privat ultralyd neste fredag, så jeg forhåpentligvis kan slappe litt mer av og nyte påsken. Lykke til videre til deg, det går nok bedre enn vi begge frykter ;-)
villemo* Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Jeg forstår bekymringene deres, og jeg henger meg på. For meg har det blitt værre og værre for hver gang. Med første mann var jeg egentlig ikke så ille (var bare så vidt blitt 18 da jeg fødte). Med andremann var jeg bekymret,- trodde jeg. Men nå er jeg jo enda værre! Trodde ikke det gikk an men. Det er nok sunt å være litt bekymret, for det betyr jo at man er litt realistisk, og prøver å være så forsiktig man kan. Men jeg er redd for å være FOR bekymret, sånn at det skal gå ut over babyen... (bekymret for å være bekymret altså....hehe) Men til mandag (10.3) skal jeg på ul. Da er jeg 6+5. håper jeg kan roe meg ned på at alt er bra da. Men,- jeg er bekymret for det også... Ikke lett det der! hehe
lottepott Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Ja sånn er vel de fleste her inne;o) JEg er gravid med en veldig lite planlagt 4 mann,skulle bare bytte p-piller jo.. Men nå vet jeg at hvis jeg mister nurket denne gang,så kommer vi ikke til å prøve igjen,og nå er jeg jo kjempeinnstilt på en baby:o) Har aldir vært så trøtt og kvalm før da,så tar det som et godt tegn!?! (men så blir jeg redd fr at jeg INNBILLER meg tegna*dunk*) Er forresten 8+0 idag:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå