Gå til innhold

Babyen min er ikke baby lenger....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun er jo 8 mnd på søndag!! Gosj, tida går jo fra meg!! Egentlig har snuppa vokst ut av bagen på vogna, så skulle vel ha bytta over til sportsdel (har duovogn), men jeg dryger i det lengste slik at jeg har en "baby" enda, liksom....

Hun har til nå kun sovet i vogna da, men skjønner at hun blir mer og mer interessert i å se hva som skjer ute når vi triller også.... Snuppa er mitt barn nr 3, og den siste etter planen... men jeg strever fælt med å innstille meg på at jeg ikke skal ha flere barn..... Sambo sier at vi f.eks. kan kjøpe en sportsvogn slik at vi får solgt unna den vogna vi har nå slik at jeg slipper å se den bagdelen på vogna da.... da blir det litt lettere kanskje.... ? Hmm...han mener det bare godt da, selvsagt...

Egentlig burde jeg ta til fornuft, for kroppen min tåler egentlig ikke å gå gravid en gang til ettersom jeg får store barn... men alle tre svangerskapene mine har gått som en drøm, så jeg ser ikke mørkt på det om jeg skulle bli gravid.... likevel så er jeg på en måte fornøyd nå med tre barn, da det er det jeg har drømt om - og blitt spådd.... :)

Er vel bare en prosess som tar litt tid å komme gjennom...... HJELP!!

Kanskje det blir bedre om jeg bytter over til sportsdelen?

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...