Gå til innhold

Begavede barn.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er et forum som heter det...dumpet innom da jeg scrollet for kort ;)

Der var det et innlegg om hvor tidlig et barn kan gå....og det som gjelder er å gå tidligst :=)

Så ergo, har nok jeg et meget mindre begavet barn som nærmer seg 1 1/2 og fortsatt synes det er greit å krabbe :)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja han må jo nesten gå i kategorien ubegavet han da ;-) ha ha ha ha ha...

Jeg kjenner ei jente som snakket helt rent da hun var 1 1/2 år, det hun riktignok ikke var så flink til var å klatre og bevege seg..... hun brakk rett og slett armen for hun hadde så dårlig motorikk stakkars liten.

mine barn både går seint og snakker sent, men de snakker mye ......... tror du de er i den ubegavede eller den begavede båsen?

Skrevet

De tror jeg starter som mindre begavet men som utvikler den begavede siden over tid....også mulig skravlingen kan være noe arvelig betinget ;)

Skrevet

hæ ???????????????????????????

Jeg skjønner ikke hva du sikter til :-))))))))))))))))))))

Skrevet

Jeg som kan gå,og da må være begavet sikter til en viss skravlesara ;)

Skrevet

skravlesara??????????????????? jeg ?????????????ALDRI!!!

blabla blab balblablablablablabalbalbalbalbalblb

albalablablbalablablaba

blablablbalbalbalbalblablablablabla

BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA

;-)

Skrevet

Uff da, stakkars Knerten han er nok veldig ubegavet.

Gikk ikke før han var drøyt 15 mnd......

Mens den ene nevøen min får nok jobb på NASA, for han gikk rett før han ble 10mnd.

Og Storebror gikk en uke etter 1års dagen, så han blir nok temmelig gjennomsnittlig .....

Skrevet

he he.. Har vært innom det forumet jeg og. Og barn som sier tyyyydelig og bevisst mama når de er 5 mnd. jadaaa... Mine har da babla maama og baaaba siden de var 5-6 mnd. Har alltid trodd at det har vært en del av språkutviklinga og ikke at de bevisst har sagt mamma.. Men om jeg legger godviljen til kan kanskje lillegutt være begavet. Han gikk da han var 10 mnd og sa maaaamaa da han var 5 mnd. De to andre er dumme som brød- de gikk når de var 15 mnd.. hahahaha

Skrevet

Tror den stemmer den greia, jeg. For jeg gikk ikke før jeg var over 15 mnd og det var ikke meg som fant opp kruttet, eller lyspæra for den del...

Minner meg om en klage på meg for noen år siden. Det var en mann som ble så fortørnet sint over en avgjørelse jeg hadde tatt. Han klaget på meg og i klagen var det side opp og side ned om hvor håpløs saken var håndtert. Og så avsluttet han med den egentlige årsaken til at det hadde gått så ille til. For hun der gummisdama var neppe medlem av Mensaklubben!!!!!!!! Fniiiis!!!!!!!!!!!!!!! Jeg synes den klagen var så kongegod at jeg bare måtte ta vare på den ;-)

Skrevet

hahahahahahahaha artig!

Skrevet

Hahaha..

Du spurte ikke når han begynte å gå?

Skrevet

Jeg var sikker på at du var MENSA medlem. så det så :o))

Skrevet

Den skulle til Gummis da...

Skrevet

Siden lille rosa begynte å gå da hun var 10 mnd, vil det da si at hun mest sannsynlig blir medlem i MENSA-klubben da?

................er vel heller mest sannsynlig at hun kommer i MENSEN-klubben tenker jeg;-D

Jaja, av to onder er kanskje det det beste eller????

UNNSKYLD OM JEG TRÅKKET NOEN PÅ TÆRNE NÅ!!!!!

Skrevet

jeg fniser mye i kveld kjenner jeg :-)

Skrevet

Ja, du driver regelrett mobbing av mitt yngste barn som ikke gikk før han var 15mnd.

Men han reiste seg og stod da han var 7mnd....teller det????

Ha ha ha ha ha ha ha ha

Skrevet

eg har ikke tær jeg.... kanskje det var derfor jeg ikke begynte å gå før jeg var 13?? Jeg er bare blondest av alle i nasjonalparken!

Skrevet

har du ikkje tæææææ. Vipper du avgårde som en kjegle, du da...

Skrevet

Hehehehe, ser det ikke er noen grunn til bekymring. For ingen av dere skjønte hvorfor jeg var redd for å ha tråkket noen på tærne..........hahahahaha:-)

Ingen overhengende fare for MENSA-medlemskap eller jenter?

Vi heier på MENSEN-klubben vi;-D

Skrevet

Fnis, vær glad for at du kan tråkke ;-) Vi andre her inne sliter nok med å gå... Mensenklubben kjenner jeg at jeg skal stifte bekjentskap med straks for nå har jeg spist opp alt av ungenes gamle, nedstøvete godteposer fra bursdager i 2006...

Jeg vil ha sjokolade!!!! Og gummismannen er ute på fotballkamp slik at jeg ikke kan rømme huset for nødvendig ærend, buhu!

Skrevet

Hehehehe............det er Mensenmedlemmet sitt det tenker jeg......and you`re so not alone these days!!!

Skrevet

jeg kan godt være med i den sjokoladeklubben, men mensen får dere ha for dere selv...............

Skrevet

Hehehe bare vent..........den kommer nok og tar deg en dag også skal du se:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...