Gå til innhold

mormor og morfar er kjempeskumle....

Anbefalte innlegg

Skrevet

lille snupp er livredd for mormor og morfar! ( forøvrig alle andre "fremmede" også) så fort noen andre enn jeg eller pappan holder henne blir hin heeeelt hysterisk. noen flere som har opplevd det? blir det bedre? litt kjipt å aldri kunne la andre passe hennne liksom.... tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik er det her også! Har skrevet ett innlegg lengre nede "Hva tid begynte babyene deres å reagere på andre". Hvor gammel er jenta di? Mi er 3.5 måned...

Skrevet

hun er 4 måneder men har vært sånn siden ca 3 mndr. må nesten le litt også for hun blir virkelig helt hysterisk og hyyyyler og tårene triller. så kommer jeg da og da er hun deeen solstrålen igjen . som å skru på en bryter....

Skrevet

Det er en fase, og det går over, men kan ta tid. Inntil det gjør det kan de være vanskelig med barnevakt. Vi har hatt det sånn fra 6 mnd , og nå etter 3 mnd med dette ser det ut til å dabbe litt av. Endelig...

Skrevet

Jenta mi er litt over 4 mnd og her om dagen var morfar litt skummel, men det er fordi hun ikke hadde sett han på 4 dager.

I dag var jeg på jobben med henen og alle fikk holde henne og hun smilte til alle som snakket til henne. Jeg trodde at hun kom til å bli skremt av nye fjes men nei da det var bare stas. Snuppa her er vant med mye besøk av mine og min manns venner men hun blir kjempe sur hvis vi voksne sitter og prater uten å prate til henne, så her må hun være midtpunkte hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...