Gå til innhold

soving


Gjest

Anbefalte innlegg

Kan jeg spørre litt om hvilke natt/søvnrutiner dere har?

 

Er veldig forvirrende som nybakt mor å tolke alle signaler ...

 

Når barnet gråter/er urolig og ikke pga sult, hva gjør dere? Tar opp, lar ligge en stund, tar over i deres seng?

Hvis dere lar barnet ligge en stund, hvor lenge ca?

 

Jeg tenker at barnet egentlig ikke har så vondt av å ligge å sutre litt, men synes det er kjempevondt å høre på. På sykehuset sa de at vi burde ta henne til oss for samsoving når hun var urolig, men jeg er redd dette vil føre til dårlige søvnvaner. Hva tror dere?

 

(Hun ligger i sprinkelseng på samme nivå sov vår, uten "skillevegg", så jeg bare skyver henne over når hun vil ha mat.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sånn jeg har gjort med mine hvis de våkner om nettene og griner og ikke er slutene så har jeg lakt de litt inntil meg til de har sovnet og lakt de over i sengen. men er også lurt og bygge sengen litt med puter rundt så ungen ligger litt tett inntil noe det og hjelper.

de re jo vant til og ha noe inntil deg hele veien.

masse lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg tar vesla over i vår seng om natten. Prøver å legge henne i sin egen seng når hun(vi) legger oss, men hun sover myyye lengre når hun ligger inntil meg. Ammer henne i søvn om kvelden og natten. Tar henne heller ikke opp for å rape om natten, vi sovner begge to..

Lar henne ikke skrike om natten, da jeg er redd hun vil vekke vår andre jente.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...