Piri Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Er 33 og har konfirmant i år..... Føler meg iallefall veeeeldig ung når det er foreldremøter:) Fikk ei til da jeg var 29 og det er rart å tenke på at når jeg skal på hennes foreldremøter, så er jeg faktisk enda ung....
Gjest Rebel m/jente Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Ja da syns jeg du er ung mor=) men ung er man da alltid, så lenge man føler seg ung=)
Sjefsmegga Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 hehe....jepp..helt klart mener jeg... Jeg er 29år og har 3 og synes vel jeg kan betegne meg som "ung mor" jeg også...føler meg veldig ung når det er foreldremøter for 4klassingen i hvertfall...
lenej :o) Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 næj næj næj.... d u e jo eldgammel, å egentlig burde begynne å tenke på å kjøpe klar plass på kirkegården... ;-) man e ikke gamlar enn man føle seg. å det gjeld begge veia... :)
3xmamma Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 Jeg føler meg ganske ung når det er foreldremøte for 5 klassingen. Er nett fylte 27 jeg da, og guttungen syns det er morro at mamma ser ut som en ungdom Litt kjekt å høre det da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå