Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 det svir skikkelig neders i magen pluss mensvondt i mage og rygg og jeg er så kvalm. kan det være urinveisinfeksjon eller noe. hatt det sån over en uke, men det blir værre og værre. og i dag er det VONDT. det kan jo være modning, men jeg hadde det da ikke så ille sist, og i dag føler jeg meg skikkelig dårlig. når jeg reiser meg og prøver å gå føles det som babyen har tenkt å skjære seg ut med kniv. har hatt stikking i underlivet endel, men nå føles det nesten ut som om noen skjærer meg opp i skjeden. ble sytete dette.. men er det noen som har hatt det sån? er i uke 34
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 må si jeg har det litt som du ja.Ikke så vondt som du beskriver men sov dårlig i natt pga mensmurringer,kynnere,mage og lyske vondt. er også i uke 34.har hatt det sånn siden uke 30.Men bare i går og i dag jeg har hatt nedpress(stikkinger).får håpe det bare er modning,men er du usikker så ring føden å hør.Jeg fikk beskjed om å ta kontakt hvis det tok seg opp,gjorde mer vondt eller slimproppen gikk. Kan være premature rier også.
grand danois Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 jepp har d jeg også:/ jeg har hatt d slik soden mandag. jeg ringde jormoren,men hun sa bare at jeg skulle vente å se hva som sjedde. vist d tok seg opp,skule jeg ringe føden. d er såpass ubehageli at jeg er sofaliggende. klarer ike sitte opp lenge i gangen,da d kjennes ut som ongen presser seg ut:( skikkeli vondt. kjynnere har jeg også,å er skikkeli slapp. jeg fikk i uke 38 sist,å jeg er i uke 36 i dag. så jeg går egentli bare å venter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå