Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

at de var gravide før positiv test. Jeg har hatt det sånn nesten hele denne pp. Den følelsen om det har klaffet. Nesten 90% sikker..og det er skummelt syns jeg..er litt redd for at skuffelsen blir tung å bære. IKM den 13. mars forresten. Har ingen symptomer (litt tidlig ennå da) og allikevel..kroppen min er bare helt annerledes denne pp!!

Er det noen her som bare visste det, at de var gravide FØR de testet positiv??

Kanskje den kvinnelige intiusjonen som røper seg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe..hos meg var det nok dårlig med intuisjon, var vel heller en god del optimisme og ikke minst fysiske tegn som gjorde at jeg var helt sikker på å være gravid fra dag 1 etter befruktning=) Hadde mye luft i magen og stikninger i høyre eggstokken! Lykke til til deg, håper det har klaffet for deg denne gangen!

Skrevet

Ja jeg visste, hadde mange symptomer da, bl.a kvalme, kjente meg masse igjen fra tidligere svangerskap osv. Sa det til flere venninner men de trodde ikke så mye på meg...men jeg følte nesten testen var overflødig:)hehe

Skrevet

Jeg visste det en uke etter at spiren satt :) fikk så bekkenløsning at jeg ikke klarte å reise meg fra sengen, stolen osv etter at vi hadde vært på tur. DA var jeg sikker på at det hadde klaffet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...