MammaTil-3-Prinsesser=) Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Blir så sinnsykt imponert.... Ho er jo supermamma, også mamma som 15-åring. Helt utrolig altså. Blir rett og slett STOLT over å være ung mamma jeg hvis jeg fortsatt kan kalle meg det=) Stå på jente. Dere er enn herlig liten familie!:-)
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 jeg er så enig, syns hun er en herlig person og en herlig mamma:) kunne sagt så mange ting, men har dårlig tid, hehe. uansett: utrolig flink
Gjest Rebel m/jente Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Signerer denne. Hun er helt utrolig. Tror aldri jeg har sett ei jente med en så behagelig stemme og oppførsel=) hun virker så rolig og avbalansert og virker som en helt fantastisk mamma=) Hadde jeg vært gutt eller lesbisk tror jeg nesten jeg hadde vært forelska i henne altså...=P hehe (ta det med ro, jeg er ikke en stalker som står utenfor soveromsvinduet ditt =) )
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Jeg har ikke sett serien, men er det samme jenta som er her inne er det tak i den dama ja:)
Gjest Rebel m/jente Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 ... og hvis Dan og Malin får en baby sammen som blir en blanding mellom Lotte og Mia må det jo bli verdens nydeligste unge=)
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 5. mars 2008 #7 Skrevet 5. mars 2008 Signerer den, synes hun er en knakende god mor. Så flink og så voksen. HUn klarer jo alt hun.
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #8 Skrevet 5. mars 2008 Skriver under! Fantastisk mamma på tross av at hun er ung!
going mamma + spire Skrevet 5. mars 2008 #9 Skrevet 5. mars 2008 Helt enig! Er helt imponert jeg! Jeg er ikke en så veldig ung mamma, er 27, jeg må si at jeg syntes hun er utrolig moden og flink for alderen! Stå på Malin! Du er et herlig menneske!
Mor til et enebarn Skrevet 5. mars 2008 #10 Skrevet 5. mars 2008 Signerer også denne! Hu er en utrolig tålmodig og omsorgsfull mor!
*Mi tesorito* Skrevet 5. mars 2008 #11 Skrevet 5. mars 2008 Skriver under her! Det meste er sagt over:)
winneboo Skrevet 5. mars 2008 #12 Skrevet 5. mars 2008 Helt enig Syns hun er kjempeflink mor og stemor. Føler jeg har mye å lære av henne
Gjest Lille jenta mi+spire! Skrevet 5. mars 2008 #13 Skrevet 5. mars 2008 Signerer denne!!! Jeg synes Malin virker utrolig tolmodig og reflektert...hun er iallefall mye mer tolmodig enn meg på 24år..iallefall det jeg har sett i serien:-) Håper virkelig hun for ett godt liv i fremtiden for seg selv og den søte datteren hennes:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå