LeneTherese Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 jeg skulle egentlig ha vært i en konfirmasjon ca samtidig som jeg går ut i permisjon. Nå er det jo en stund til så jeg vet ikke hvordan formen kommer til å være, men ville dere tatt sjansen på å fly? er for langt å ta tog el kjøre..
Mammaen til Turid Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 søstera mi skal konfirmeres rundt den tida jeg har termin, så der møter jeg forståelse... jeg aner jo ikke hvordan ting blir, om jeg føder før eller om jeg går på overtid.... så vi kommer til å ta ting som det kommer, og om formen er bra og slikt..
Krusemynthe Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Det betyr at det er tre uker igjen til termin. Ikke alle flyselskap som vil ha deg med da....så kanskje du må se på alternativene likevel.
Gjest stockholms tjej Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 inget fly sellskap låter deg fly 3 uker innen termin.....
mamma`n til nurk Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 Noen flyselskaper lar gravide fly inntil 2 uker før termin innenlands med legeerklæring, så skal du dra må du sjekke med flyselskapet først. Du bør også høre i forhold til avbestillingsgebyr etc i tilfelle formen tilsier at du ikke bør/kan fly.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå