Mamman til 3 lykketroll Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Jeg og. Klarer meg godt uten, strømregningen er allerede høy nok.
Sjefsmegga Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Jeg har aldri had tørketrommel jeg..klart meg uten. Tror klærne har best av det også :-)
Sånn kan det gå Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Inntil for et år siden hadde ikke vi heller det, men flyttet da inn i et hus hvor uteforholdene ikke er i orden for utetørking, og vi heller ikke har et egnet sted for innetørking. Så vi hadde da altså 8 unger, hvorav eldstemann var nærmere 16 år, og yngstemann over 1 år før vi hadde behov for tørketrommel... ;-)
☆Monkey Business☆ Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 Jeg har ikke, har ikke planer om å skaffe meg det heller
Mamma+2 Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 jeg hadde....men etter skilsmissen så har jeg ikke hatt....klarer meg helt fint uten egentlig....savner det einast på håndklær og kluter.
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #8 Skrevet 5. mars 2008 Vi har ikke. Savner det av og til når vi har masse sengetøy til tørk over hele leiligheten, men vi klarer oss helt fint uten.
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 5. mars 2008 #9 Skrevet 5. mars 2008 Vi har tørketrommel, kjøpte den like før snuppa ble født. Og vi har aldri brukt den så lite som nå etter vi begynte med tøybleier =) Har vel brukt den en eller to ganger siden jul. Og da bare i krisetilfeller, hvor tørkestativet er fullt. (må ha oss et til)
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #11 Skrevet 5. mars 2008 Jeg har, men hadde glatt bytta i tørkeskapet jeg hadde før. Mye bedre.
lenej :o) Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 5. mars 2008 jeg har ikke da, men har såpass stort vaskerom så har plass til mine to vaskemaskiner, OG to tørkestativ :) hvordan få min kjære å kvitte seg med den gamle vaskemaskin vår?
Tomine is my star Skrevet 5. mars 2008 #14 Skrevet 5. mars 2008 Jeg har ikke... Har heller ikke oppvaskmaskin eller mikrobølgeovn..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå