Gå til innhold

man har ingen garanti....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper dette innlegget ikke sårer noen for det er absolutt ikke meningen..vil bare dele litt tanker med dere....

Man har ingen garantier for at alt blir som vi vil..................

Jeg har vært mye her inne på bli gravid....begynte å prøve rett etter at vi gifta oss i aug 2006....ble heldigvis relativt fort gravid og lykken var stor....

hadde tenkt på at det kanskje kunne vere et problem i det hele tatt å bli gravid for noen i fam sliter litt med det...(barnløshet) men når jeg stod med pos test i hånden var jeg veldig gla...ikke hadde jeg da tenkt at det skulle ende i en abort...først en og så en til...

det gjorde utrolig vondt...men jeg kom meg igjennom det og tenkte at jaja..dette skal ikke knekke meg...ble gravid igjen 4mnd etterpå og hadde seff i bakhodet da at d kunne skje igjen...men tenkte at man kunne da ikke vere så uheldig å miste to ganger, PÅ RAD....men det gjorde jeg..og det var også tungt, men litt lettere enn første gang...for jeg var vel på en måte litt mer forberedt...så gikk det lenge....over et halvt år....og da endelig ble jeg gravid igjen...jeg er nå 16+3 og er glad for det selvsagt, men jeg tar ingenting som en selvfølge...ting kan fortsatt skje...men jeg prøver å glede meg over graviditeten min...vi kan ikke styre det som skjer i livet og jeg har en tro på at alt har en mening...så da var d nok meningen at jeg skulle få prøve meg litt før jeg skulle få oppleve å bli mor...

vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget....

men jeg tenker at dere må ta vare på hverandre....ikke la graviditet, temp.måling, pliktsex, sekretsjekking osv. ta helt overhånd...ting skjer for en grunn...og plutselig er man gravid den mnd man har tenkt minst mulig på det...(har vertfall vært sånn med meg alle tre gangene)...

Ønsker dere allle sammen masse lykke til:)

Husk at man vet aldri hva morgendagen bringer, både på godt og vondt...og noen ting kan man faktisk ikke gjøre noe med....selv om man gjerne skulle ønske det....

Sender dere alle en god klem og håper og tror at dere kommer etter meg snart:)

KLEM!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for et fantastisk innlegg! Den var oppsiktvekkende :)

Du har rett...ingen vet hva imorgen dagen vil bringe. Og jeg har en sterkt tro på at alt har mening. All hendelser har sin tid og begrunnelse ;)

Lykke til med svangerskapet!! :)

Skrevet

Det var flott innlegg stratosen!

Greit å ta med seg litt realitet inn i drømmeland, for man kan fort bli en av dem som sliter...

Håper du får en flott graviditet videre!!

(er litt glad det ikke er meg da - fikk en deilig gutt i okt og tenker på å prøve på neste nå til våren. Litt godt å ikke være konstant tissetrengt selv om det snart er på´n igjen:)

ha en flott fødsel da!!!!! Krysser fingrene for det:)

Skrevet

takk for d beredt...er ikke tissatrengt akkurat nå i 2.trimester da men:P hehe...blir vel verre... :)

ja ville bare ha folk litt ned på jorda, føler at d innimellom kan bli litt for voldsomt her inne.... :)

Skrevet

Takk for et utrolig bra innlegg!

Det viser jo at det er håp for alle!! Jeg har selv mistet 3 ganger to sa og en ma. Jeg syns selv det er nok, men vet det er flere der ute som har gjennom gått flere. Men som du sier, snart er det nok vår tur. Selv om veien dit føles lang.

Og for vi som har barn fra før må bli bedre til å tenke at vi allerede har klart å skape noe så utrolig. Det gjør det sikkert litt lettere med alle pp ène som ender i vasken! Hjelper for meg i hvertfall. En må i hvertfall være glad for det en har!

Skrevet

Jeg er helt enig i innlegget ditt.

Bortset fra at jeg ikke ser noen mening i alting. Jeg ser ikke noen mening i at sønnen min plutselig døde i svangerskapsuke 31. Men jeg har acceptert det nå.

Jeg har troen på at ting vil gå bra til slutt, det tar kanskje bare litt lenger tid enn hva man hadde regnet med.

Skrevet

Jeg vil si som mor til engelen lucas. jeg er enig i det du skriver, bortsett fra at det er mening i alt som skjer. Jeg tror ikke det er mening med alt som skjer, det gjør jeg virkelig ikke. Jeg tror ikke det er noe mening i at jeg sliter med de tingene som jeg gjør.

Ellers flott innlegg;)

Skrevet

skjønner at d kan vere vanskelig å se en mening med det som skjer...men jeg tror d...at jeg skulle ikke få barn sommeren 2007 men nå i 2008,....vet ikke hvorfor men føler at mye som skjer rundt meg er d en mening med...jeg fikk meg en katt etter at jeg mista de to spirene...det ble en trøst for meg...hadde den i omtrent 3mnd...så ble den påkjørt og døde...jeg var sååååå lei meg. men jeg tror likevel at pusen min hadde gjort sitt her i livet...den hadde gledet meg..og var her til jeg ble gravid igjen..så jeg tror den hadde gjort sitt oppdrag...vet d kanskje høres rart ut men sånn føler jeg det...men jeg skjønner at andre kan mene noe annet..for innmellom opplever man ting som føles meningsløse..

stå på jenter:)

lykke til...

klem

Skrevet

Takk for god lesning stratosen:o)

Godt med noen som klarer å sette ting litt i perspektiv:o)

Masse lykke til i svangerskapet!

Håper jeg følger etter snart:o)

klem

Skrevet

håper det kommer mange etter meg snart:)

lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...