Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Fikk denne linken tilsendt fra en dame i mattilsynet, synes den var ganske informativ.. Men skjønte ikke helt det som stod om baguetter fra Subway o.l.. Hva betyr "deli meat/ luncheon meat"? Noen som kan hjelpe? Litt kjipt å lese at de frarådet å spise pølser fra kiosker osv da.. Får litt fnatt egentlig av å tenke så mye på hva som er bra, og hva man ikke bør spise hele tida, kan lett bli litt hysterisk det hele.. Som min kloke mor sier; på hennes tid visste de svært lite om alt dette, og det gikk jo som regel bra da også! og ikke minst tenk på alle de friske flotte bebisene som fødes i u-land og fattige landsbyer rundt omkring, hvor den hygieniske standarden er milevis unna den vi har her til lands! Så det vil vel helst gå bra med oss alle her inne på BIM tenker jeg=)
Miss Misantrop Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Deli blir som ferskvare disken hjemme. Deli meat er kjotte du kjoper oppskjaert der.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2008 Takk! Men er det noen forskjell på ferskvare-skinke osv og skinke man kjøper i vanlig pakning på butikken da? Kan man ikke spise noen typer skinke da mon tro..Hmmm..
Kikki1982 Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Mmmm - hvor var linken? Jeg kunne ikke se den.. Dårlig syn er ikke noe som følger med graviditet, er det vel?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2008 Hehehe.. tror ikke dårlig syn er et spes vanlig symptom på graviditet nei, men begynner alvorlig å lure på om sløvhet er det.. Er så sinnsykt glemsk for tida, på jobben surrer jeg rundt som en annen tulling, går opp tre etasjer for så å oppdage at nei, jeg har visst gått opp i feil oppgang og må gå ned igjen.. Det samme med linken, var sikker på at jeg hadde limt den inn, men nei, vi forsøker igjen; her er den=) http://www.americanpregnancy.org/pregnancycomplications/listeria.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå