tre_prinsesser Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 ... gikk i kirken under vielser (til folk hun ikke kjente) for å få ideer til blomster og andre ting. Noen som har meninger om det?? Det er vel ikke vanlig å gjøre??
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 E jo bare til å stille seg på galleriet det, og gå ut før utgangsmarsjen... Ingen som merke det, ikkje e d rart heller...
Tante Sofie # Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Syns ikke det gjør noe jeg, bare hyggelig o det kommer noen ekstra for å se når jeg gifter meg-! Kan gjerne hente ideer:-) Er ikke noe jeg skjemmes over, akkurat! Her hvor jeg komer ifra, har vi tilogmed et ord på slikt, det kalles å "glåpe" når man går ubedt i andres bryllup, bare for å se! Glåpere er hjertelig velkommen til mitt bryllup, ihvertfall)
Vannmann35 Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Jeg hadde nok oppfattet det som frekt og lurt veldig på hvem denne personen var... Tenk på om jeg kanskje kjente han/ henne, hvorfor vedkommende var der etc... Men selvsagt - hadde vedkommende sneket seg inn uten at jeg så det - det man ikke vet har man ikke vondt av da... Men tror vi kommer til å skrive i avisen at "Alle er velkomne i kirka" - og da er det jo bare hyggelig om noen gamle bekjente kommer innom i alle fall, enten motivet er det ene eller det andre. Men total fremmede bør holde seg unna - min mening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå