Gå til innhold

Hørte om ei en gang som...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... gikk i kirken under vielser (til folk hun ikke kjente) for å få ideer til blomster og andre ting. Noen som har meninger om det?? Det er vel ikke vanlig å gjøre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke det er noen god idé nei...

Skrevet

E jo bare til å stille seg på galleriet det, og gå ut før utgangsmarsjen... Ingen som merke det, ikkje e d rart heller...

Skrevet

Syns ikke det gjør noe jeg, bare hyggelig o det kommer noen ekstra for å se når jeg gifter meg-! Kan gjerne hente ideer:-)

Er ikke noe jeg skjemmes over, akkurat! Her hvor jeg komer ifra, har vi tilogmed et ord på slikt, det kalles å "glåpe" når man går ubedt i andres bryllup, bare for å se! Glåpere er hjertelig velkommen til mitt bryllup, ihvertfall)

Skrevet

Jeg hadde nok oppfattet det som frekt og lurt veldig på hvem denne personen var... Tenk på om jeg kanskje kjente han/ henne, hvorfor vedkommende var der etc... Men selvsagt - hadde vedkommende sneket seg inn uten at jeg så det - det man ikke vet har man ikke vondt av da... Men tror vi kommer til å skrive i avisen at "Alle er velkomne i kirka" - og da er det jo bare hyggelig om noen gamle bekjente kommer innom i alle fall, enten motivet er det ene eller det andre. Men total fremmede bør holde seg unna - min mening.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...